ik zeg doen hahaha heb vandaag de eerste letter van mijn dochters naam op mijn pols laten zetten en ben er zo blij mee! ben net terug en hij is prachtig hahah. over 40 jaar zien we wel weer verder. en dan nog kan ik me niet voorstellen dat ik hem ooit niet mooi meer zal vinden. (maar ik had er al 2 dus dan is de stap minder groot denk ik)
misschien lost moeder natuur het vanzelf op over 30 jaar.... Vallen alle tatoo's weg.... in opeens allerlei ontstane "huidplooien" en rimpels.....
Haha ja zou zeer zeker kunnen! Kan ik hier uit opmaken dat jij niet zo'n fan bent van tattoo's? Ja en wat dat betreft vind ik het heel makkelijk, tegen die tijd lopen we allemaal voor l*l toch? Veel mensen hebben nu eenmaal tattoo's deze tijd.
Ah joh, over dertig, veertig jaar zitten we in 't bejaardentehuis allemaal onze tattoo's te vergelijken en vinden onze kleinkinderen het vreemd als iemands opa of oma géén tattoo heeft, haha!
Ik kan je alleen vertellen wat ik in dit geval zou doen. Ik zou geen tatoo in mijn nek laten zetten idd om het feit wat hier al genoemd is (oud, bejaard met een zichtbare tatoo = not charming). Ik zou het zelf op een plek laten zetten die niet opvalt. Daarnaast zou ik persoonlijk, (als ik per se de naam van mijn kind zou willen laten tatoeëren) geen Latijnse letters gebruiken. Dat omdat ik zelf een naam-tatoo heel lelijk vind. Ik zou dan gaan voor een ander schrift. Maar dat is persoonlijk.
Ik vind het makkelijk kunnen, maar ik zou het niet in je nek doen. Zelf heb ik twee tattooages waarvan 1 een naam is tussen mijn schouderbladen vrij groot, de beste plek die ik ervoor had kunnen kiezen. Ik zie het niet vaak op die plek en het word alleen gezien als ik het zelf wil. De andere tattoo zit rechts onder mijn navel, ook alleen zichtbaar wanneer ik dat wil. Tattoos moet je zoizo voor jezelf nemen en niet om mee te showen want er zullen dagen zijn dat je even geen behoefte hebt aan een duidelijk zichtbare tattooage. Ik kan je wel een ding zeggen; tattooages vervagen en de inkt verandert ook zeker na 10 jaar laat staan 30. Die van mij heb ik nu... euhm 7 jaar en de ander 5 en je ziet nu al verschil met hoe ze eerst waren, ze zijn nog wel mooi. Maar ik zal er waarschijnlijk ooit een beetje aan moeten laten bijwerken. Je nek is echt een hele slechte plek voor een tattoo. De keuze van de naam van je zoon zal je zeker nooit spijt van krijgen en is een leuke keuze voor een tattoo. En over oud en niet bijpassend vind ik echt onzin alsof je er nog sexy uit moet zien als je 80 bent ofzo, dan draait het niet eens meer om uiterlijk. Succes met je keuze.
Nee hoor.... heb er 2....en komen.. (binnenkort) iig nog 3 kindernamen bij.... Mijn vent is met een projectje bezig....en heeft dus heel zn rug en armen onder..... Maarja die zal wel strak blijven.... Hij heeft al 2 namen op zn onder armen.... en was al aan t mopperen dat ik zonodig een derde kleintje wilde.... " waar ga ik die naam laten.."... Heb dan zelfs met de namen uitkiezen rekening gehouden met de tatoo's.... dat alle kindernamen evenveel letters bevatten.... Nee.... heb dr schijt aan hoe ik er over tig jaren uitzie.... zoals ik al schreeft: het mooie gaat er toch wel vanaf......
Persoonlijk zou ik hem niet in mijn nek laten plaatsen, erg zichtbaar. Als je hem bijv op je voet, enkel zou laten zetten is hij wat beter te bedekken als je dat wilt.
...... zit hier echt hardop te lachen... want zie opeens veel plaatsen voor tatoo's voor me... waar het tegen die tijd niet opvalt.... 1) boven in buik... want hangen de borsten overheen.... 2) op je bovenbenen,.... want die kont gaat toch hangen.... 3) op je benen, want tegen die tijd, is het niet meer mogelijk om je goed te scheren.... dus zie je niets meer van al het haar..... 3)op je stuitje, of boven je muts... want geen Mens (vent) die daar tegen die tijd nog komt.... en anders gaat regel 3 in werking.... etc. etc. etc....
haha geweldig en met een uitgezakt poedelpermanentje zie je die in je nek ook niet meer, dus ts, gewoon doen!
ik heb van alle 2 me kinderen de namen op mijn voet naast een trybal staan. ik heb de letter van mijn man op mijn buik ( alles kan ik wel makkelijk bedekken) ik vind het nu geweldig! en wat ik er over 50 jaar van vind,intereseerd me niks, voor hetzelfde geld ben ik er dan wel niet meer.. en die gezegde wie op de 1ste pagina staat vind ik wel superr mooi!! mijn vader heeft de namen van mijn moeder,broer en mij op ze arm staan en ik vind het nog steeds mooi hoor! hij zelf wil hem graag veranderen en de kleinkids erbij.. ik zeg als je er goed over na hebt gedacht.. waarom niet?? en als je spijt krijgt over 50 jaar.. tja er zullen wel meer dingen komen waarvan je spijt heb gekregen..
Ik heb ook de namen van mn kinderen in een tattoo. En nog een paar tattoo's. Maar ik heb ze wel op plaatsen die vrij makkelijk te bedekken zijn. De enige tattoo die vaak uit komt is die op m'n enkel. Maarja als ik die ooit echt wil verbergen doe ik gewoon sokken aan. Ik denk trouwens echt dat het de generatiekloof is waardoor je je geen tattoo voor kunt stellen bij je oma. Over 30 jaar hebben veel meer oma's tattoo's.
ik denk trouwens ook dat over een jaar of 30 a 40 je gewoon naar de huisarts kan gaan om je tattoo weg te laten halen... bijvoorbeeld.. dan hebben ze er vast wel iets op verzonnen... en zoniet, jammer dan..
Meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten om er helemaal voor te gaan! Mocht ik het later, als ik oud ben of als Damien ouder is, niet meer leuk vinden, dan heb ik er toch 20 jaar plezier van gehad! Ik heb er wel voor gekozen om toch niet zijn hele naam de laten zetten, maar alleen de D.. De tattooeerder gaat me nog helpen het ontwerp uit te werken, ik ben echt heel erg benieuwd naar het eindresultaat!
dames, ik heb net mijn broer gesmst dat ik met hem mee ga en dat we samen onze tatoos laten zetten... nu wil je niet weten hoe zenuwachtig ik al ben!!! en dat alleen maar door toestemming te geven aan mijn broer dat hij moet zeggen dat we met zijn 2e komen... laat staan de dag dat ik echt "moet" gaan! ik wil het echt! al super lang... maar ben echt bang lol is er iets om de zenuwen wat onder controle te houden? anders ben ik bang dat ik sochtends "ziek" ben