Haha, die is leuk Meisje89 Ts, ik vind het zoeken naar een spreuk die je je levenlang met je meedraagt op een forum een beetje lastig. Er komt een moment dat je er gewoon tegenaan loopt en denkt 'Ja, dat is het'. Dan is het ook echt iets van jezelf.
whahahaha ja ik zou die doen ik wil zelf "there's always a sparkle of hope, if you just believe" weet alleen nog niet zeker waar en welk lettertype enzo ik vind het latijns opzich wel mooi, maar ik heb er verder echt niks mee. dus vind het zelf dan ook "not done" om in latijns op mn lijf vast te laten leggen watvoor spreuk dan ook
Ik ben de TS Ja ik weet het, heb me al wat gezocht maar weet niet goed waar zoeken, vandaar mijn vraag hier
Ja heb tussen die lijst wat Nahla me gaf gekeken, maar heb weinig met Latijn, zou eerder voor Engels gaan. Dat vind ik het mooist. Nederlands gaat ook maar weet niet... dat drukt zich niet zo mooi uit of zo haha
Haha beetje late reactie van mij, maar beter laat dan nooit ik heb in mijn leven al erg veel erge dingen meegemaakt. Die gebeurtenissen hebben me gevormd tot wie ik ben, maar ik ben er dus ook echt sterk van geworden. Dus: als je wil dat ik huil, moet er eerst verdriet geleden worden. Maw: je krijgt mij zomaar niet kapot, dan moet je echt met iets goeds komen. Snap je het een beetje?
Ah ja op die manier, oké Dat je dus al veel meegemaakt hebt, en dat je niet zomaar huilt om niks, zoiets?
Mijn broertje is vorig jaar plotseling overleden, mijn man overspannen en mijn ouders zaten er ook helemaal doorheen. Ik voelde ( en voel) mij heel verantwoordelijk voor hun en wou dus sterk blijven ( verdriet wegstoppen). Nu gaat mijn volgende tattoo worden: You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have. Lettertype en plaats enzo weet ik nog niet hoor. Maar die tekst , daar heb ik echt iets mee.
ja is een hele mooie! Er is nog eentje die over zoiets ging maar ik kan em gewoon nie meer herinneren hé pff, was korter, en geloof ik ook in een liedje dat ie voorkwam.. Maar weet het niet meer welk
Hij kwam net in mijn hoofd haha, ik dacht, snel even erbij zetten voor ie weer weg is! Maar zie dat jij em al had gezet haha. Die was het inderdaad ja!
Die is ook mooi! Ik zei vroeger nl. altijd "maakt niet uit hoe, maar ik zorg wel dat ik er geraak". Ouders waren vb. boos omdat ik niet meer verder wou studeren na mijn 1e jaar hoger, maar heb daarna gewerkt en ben nu opnieuw aan het studeren dus dat is daar al een voorbeeld van Heb altijd gezegd dat het allemaal wel goed komt, dat ik altijd wel een weg zal vinden en dat het niet uitmaakt welke weg het is, dat ik wel zal zorgen dat ik op mijn doel uit kom.
Deze is ook wel mooi maar misschien wat lang voor sleutelbeen, eerder op rib of zo Never give up on things that make you smile
just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try Tekst van liedje pink