Wie heeft een tatoeage laten zetten in het Noorden (echt het Noorden) en kan wat van haar ervaringen vertellen. Ik zoek uiteraard een goede, nette shop die ook zelf ontwerpt naar een omschrijving die je geeft. Wachttijd maakt me niet zoveel uit, het moet goed zijn. Ik heb ervaring met tattoo's maar nog niet in het Noorden. Alvast dank
Hmm.. FineLine Tattoo in Emmen zou ik niet doen, heb er 8 jaar geleden eentje laten zetten, maar zou er geen weer laten doen. High Voltage Tattoo in Stadskanaal schijnt wel goed te zijn, denk dat ik daar een keer ga informeren over een nieuwe tattoo. Weet niet welke regio je zoekt? In Groningen zelf schijnt ook een hele goede te zitten, maar geen idee welke .
Ik heb vanmorgen in Groningen zelf gezocht en veel websites gevonden. Ook wel die me aanspraken. Toch doet een goede / slechte ervaring het in mijn hoofd altijd beter dan een goed gebouwde website...dat is natuurlijk een kwestie van smaak en investeren. Het zegt eigenlijk niet zoveel..al is een goede eerste indruk natuurlijk wel een must.
Dat is me dan weer ietsje teveel Friesland hahaha Ik woon zelf in het hele Noorden van provincie Groningen. Had ik er misschien wat duidelijker bij moeten zetten. I.v.m. ontwerp denk ik toch dat ik een paar keer langs moet komen voor hij gezet wordt.
High Voltage Tattoo in Stadskanaal is echt goed!! heb ook 1 van hem op mn rug, manlief heeft 3 tatoeage's daar laten zetten
Da Tonk Tattoo Groningen - Home zit in groningen goeie tattoeerder, ken er meerdere die daar hun tattoo hebben gezet.
Ik neem aan dat je Arthur bedoeld? Mijn 3e tattoo was bij hem, die was wel goed. Mijn 4e tattoo heeft hij redelijk verprutst vind ik. 1 lijntje is dikker dan die moet zijn, en na de 2e keer was hij een stukje vergeten. Ik ga niet weer naar hem toe. Ik hoor ook goede verhalen over lucky shot in drachten. En ik zou zeggen tattoo Wim in groningen, alleen google ik net en lees dat hij vorig jaar is verongelukt. Jeetje niet best, maar die man deed zijn werk ook erg goed.
Lucky shot in Drachten is echt een hele goede!! Doet ook veel freehand, en kan echt goed tatoeëren! Kan ik je zeker aanraden!! Ook qua ontwerpen zijn ze erg goed!
Van Wim wist ik inderdaad..triest he. Lucky shot is dus 1 om te onthouden! Tnx dames...dit scheelt al een hoop. Had anders nooit in Drachten gaan zoeken.
Wat wil je laten zetten elmo? Ik zou idd tattoo Wim gezegd hebben, maar helaas... Zelf nog geen tattoo's, (Dr komen steeds kids bij )
Misschien is www.piercingforum.nl iets voor je om op te kijken? Ik ben daar zelf ook lid en daar staan veel ervaringen met tattoo's (en piercings) in verschillende shops op
Ik heb trouwens zelf m'n tattoo laten zetten in Leeuwarden bij tattoo Richard. Nette shop, maar wel zwaar arrogante mensen. Overigens heeft Ronald me getatoeëerd, en die heeft nu dus lucky shot geopend in drachten. Hij heeft m'n man ook 2x freehand getatoeëerd! Heel mooi gedaan. Ook zijn de wachttijden daar niet al te lang, omdat de shop nog niet heel lang bestaat. In Groningen en Leeuwarden moet je al gauw 2 jaar wachten!