Stedin controle

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Er kwamen net 2 mannen langs van Stedin. Zij wilden de standen van de meterkasten opnemen ivm de veiligheid en om te onderzoeken of de leidingen vervangen moeten worden in de gehele straat. Ik met mijn stomme slaperige kop heb dit toegelaten. Echter vraag ik me nu af of ze wel echt van stedin zijn en of dit ook echt de reden was dat ze daarom onze standen ook hebben opgenomen. Zijn ze ook bij jullie langsgekomen?

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Nee maar ze hebben wel laatst de meter vervangen, vroeg ze naar legetimatie en dit konden ze keurig laten zien.

Maar om eerlijk te zijn hadden ze die pasjes net zo goed zelf kunnen maken en laten plastificeren voor mijn doen want ik heb geen idee hoe het eruit zal moeten zien eigenlijk. Maarja de meter zit in de gang dus ze konden weinig meer van het huis zien.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb een tijdje terug wel controle gehad van de gasmeter. Maar ik had van tevoren wel brief gekregen dat er in de komende tijd iemand langs kon komen.

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hier is het normaal dat ze van het netwerkbeheer eens in de 2 a 3 jaar de meterstanden op komen nemen. is idd ivm eventuele fraude!

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Bel even naar Stedin, dan weet je of het klopt.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dit! Ik zou even bellen want volgens mij sturen ze eerst altijd een brief.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wij hebben een tijdje terug een brief gekregen dat Stedin langs komt voor een bepaalde datum om de meterstanden op te nemen. En dat ze dit eens in de zoveel jaar doen. Ik dacht 3 jaar.

8. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Nou heb net naar Stedin gebeld en de persoon aan de telefoon kon niets hierover vinden. Word zometeen door hen gebeld met meer informatie.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Apart dat ze er niks over weten.. Wij krijgen hier ook altijd schriftelijk bericht over!

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom bel je niet even met het kantoor van Stedin?

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ah ok!

Zijn ze alleen bij de meterkast geweest?

12. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ja. Hebben foto's gemaakt van de meterstanden. Ze hadden beiden een Stedin shirt aan en kwamen in een busje van Stedin. Heel stom dat ik ze heb toegelaten, had moeten wachten op een brief ofzo:( Ze hebben daarnaast nog niet teruggebeld. Hopelijk doen ze dat morgen alsnog

13. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
  14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Foto's gemaakt van meterstanden ?? Das apart.

Deel Deze Pagina