@Wendelaa,... ik heb niet zo'n body... in mijn geval zou dat echt niet staan met al die vethopen hahaha! Maar als ik ook zo'n lijf had wist ik het wel .
Eindelijk eens mijn tattoo's op de foto gezet Op mijn voet een subtiel hartje, voor mijn lieve mannetje Op mijn borst/schouder de tekst: True love lasts forever, voor alle geliefden om mij heen. En op mijn rechterarm 2 honden pootjes, honden zijn mijn leven, vandaar
Ik overweeg deze, als symbool voor ons gezin! Wil hem graag op mijn buik/in mijn lies. Als het goed is komt er geen kindje meer bij.. maar stel dat er toch een ongelukje gebeurd (altijd rekening houden met onverwachte gebeurtenissen) en ik zwanger raak.. zit nog een beetje in dubio want het zal niet makkelijk zijn deze tattoo later bij te werken naar 2 kids..
vind het een heel erg mooi ontwerp! Maar je bent nu nog zwanger zie ik, zou misschien toch nog even wachten of het zeker bij een blijft.
Heel mooi zo de naam en die zwaluwen zijn strak gezet ook. Ben je alleen niet bang dat ze in de loop van de jaren uit gaan lopen, omdat ze zo klein zijn?
Dankje, ik vind hem ook perfect passen! Na de zwangerschap komt er een spiraaltje zodat (als het goed is) de komende 5 jaar sowieso geen kindje komt. En daarna het volgende spiraaltje. Het gezinnetje is compleet maarja je weet natuurlijk nooit wat zich onverwachts aandoet. Denk dat ik gewoon aan de tattooeerder vraag of hij indien noodzakelijk mogelijkheden ziet deze uit te werken. Zou het echt lulllig vinden als je dan al een ongepland kind krijgt en die geen plekje op je huid krijgt
ik wil ook graag even mn 2e trots showen deze staat voor moeder en zoon, ik ben van mijn man af en samen redden wij het wel