ik vond het totaal geen pijn doen! dit keer 3 uur gezeten, maar ik heb een hoge pijngrens... Daarna lekker gesmeerd met Calendulan, werkt goed voor de jeuk en is ontsmettend
Mooi zonnebeertje!!! Ik vond die op mn rib wel pijnlijk maar te doen (vond erna pijnlijker!) Die op mn schouderblad was gewoon irritant. Ben benieuwd hoe t achterin j nek is en onder sleutelbeen Volgens mijn tatoeëerder is rib en van de pijnlijkste..
Dank je!! Waar dunne huid zit is het pijnlijk, zoals binnenkant elleboog en verder overal waar dunne huid zit. ja, het is meer vervelend, maar vond het niet pijnlijk, ja,misschien de eerste 3 seconden, maar daarna niet meer
Op mijn bovenarm vond ik het ook niet pijnlijk (maar heb daar maar een hele kleine), maar op mijn schouderblad wel. Daar zit gewoon niks, alleen maar een botje en wat huid. Wat een mooie trouwens Zonnebeertje!
Dank je!! Ik vond mijn onderrug wel wat pijnlijker, vooral verder naar mijn zij toe. Enkel en polsen vond ik ook weer mee vallen
Ze zeggen dat op je voet ook zeer doet, maar ik heb er daar eentje en die deed totaal geen pijn En idd de pijngrens in per persoon verschillend
Dat deed bij mij dus ook zeer...hoe verder in mijn zij hoe pijnlijker het was. Daar zit ook meer vet bij mij volgens tatoeerder is het pijnlijker op plekken met meer vet. Mooie tattoo trouwens!
nee deed geen pijn.. heb nog een grotere op mijn andere pols/arm.. hier staat de naam van mijn dochtertje ''Evi'' in het thais
Mooi zonnebeertje en darkangel! Heb nog niks om te vergelijken, hier op m'n vinger, heeft 3 minuten geduurd deed wel pijn, het er opnieuw overheen gaan vond ik meer pijn doen. Dan voel je echt dat ze in een open wonde krassen zeg maar. September wordt mijn bovenarm richting schouder een gezet, zou 1,5 a 2u duren dus ben wel eens benieuwd. Ga toch iemand meenemen voor morele steun haha
Mooie tattoos komen er voorbij! Darkangel, Bijzonder om zo de naam van je dochter neer te zetten. Zonne beertjes, ook mooi zeg dat ik kleur, een x wat anders dan zwart, grijs! Ik heb al een tattoo op mijn rechter voet. Ik heb er gisteren 3 bij laten zetten. Zie foto's
de eerste is wel duidelijk De 2e is de afdruk van mijn hondje. Hij staat heel vaak met zijn pootje op die plek van mijn voet. De 3e kun je goed zien dat hij in de oude is gezet die heb ik al 5 jaar. Staat mijn sterren beeld, kreeft. Heb Renske haar sterren beeld maagd erbij laten zetten.
Mooie tattoos Tukker! Wellicht kun je wel jouw sterrenbeeld nog een keer laten doen. Dan springt ie er ook uit
Bekijk bijlage 336326 Sinds vandaag, gezet voor mijn moeder die aanstaande augustus 10 jaar is overleden