Deze is 2 jaar geleden gezet, is nu groter, heb aan de zijkanten geboortedatums van mijn ouders en bovenop die van mijn man en nog paar van die bloemetjes, kan zo geen fotos vinden. Is gezet in Zaltbommel.
Tattoo na bevalling, hoeveel weken wachten? Wil hem op Mn rib. Zat meteen sl op mn oudegewicht alleen nog wat verl bij Mn buikje
Ik laat in september een zetten met kleur ook, en artist zei idd van zonnecrème in te smeren om de gekleurde delen. Factor 50, enkel op de stukjes die kleur hebben zei ze. Dat houdt het langer mooi. De rest was niet echt nodig, dan wordt je daar ook niet bruin, maar je kan altijd wel factor 30 of zo erover doen, dat het mooi beschermd blijft. En op de gekleurde 50 dan. Is kleine moeite, en als dat het langer mooi houdt, waarom niet?
Daar zijn de meningen heel verdeeld over. Veel mensen zijn van mening dat het gewoon kan, omdat nooit is aangetoond dat het een slecht effect op de foetus zou hebben, maar ik denk zelf dat ik de gok niet zou wagen. Gevolgen kunnen o.a zijn: Vertekende tattoos omdat je tijdens de zwangerschap vocht kunt vasthouden, slechter pakken van de inkt op de huid, langere genezingsperiode en dus een grotere kans op ontsteken van de wond. Daarbij is de spanning die aan een tattoo vooraf gaat ook niet erg goed denk ik. Ik denk dat we wel op een punt zijn beland waar goede artists niet tatoeëren als ze weten dat je zwanger bent, gewoon om zich in te dekken, mocht niet alles lopen zoals gewenst kan de schuld niet op hen worden afgeschoven.
Mooie tattoos!! Ik heb er ook een, misschien straks even een foto maken, al is ie' voor jullie niet zo bijzonder om te zien hihi
Dankjewel iedereen Ik heb geen idee..haha Heb hem laten zetten bij tattoo pijkie in Harderwijk en hij heeft het zelf zo getekend!