TempusFugit: woow heftig! kei stoer man! en pijnlijk! Mijn man gaat 4 oktober voor t eerst een tattoo laten zetten hij zei altijd tegen mij, ik ga dat nooit doen, hij vond ook dat ik er teveel had enz enz.. en nu.. whahaha.. Ik ben helemaal blij, vind tattoo's zoo mooi! wat vinden jullie ervan? Ik vind hem echt super mooi. Bekijk bijlage 345529
Ik vind triballs een beetje jaren 90 tis niet mijn ding. Maar ik hoef er niet mee te lopen. Waar komt hij en hoe groot?
op zijn schouder en hij eindigt ongeveer 5 cm boven de elleboog. (niet letterlijk de elleboog, maar die hoogte zeg maar)
@Darkangel, ik vind m erg mooi! Krijgen we ook een foto te zien als hij gezet is En ik vind bij mannen een tribal op de schouder altijd erg sexy, zeker als de schouder gespierd is haha
@Tempus: nu ben ik benieuwd wat voor werk je doet! Ik heb zelf niks tegen tattoos en baal van de vooroordelen en dat je er bij bijv. sollicitaties op wordt afgerekend. Heb zelf ook nogal wat tattoos alleen niet zo opvallen.
Niets, ik ben afgekeurd. Anders zou ik dit soort tattoos nooit kunnen hebben, woon in een erg conservatieve regio. Toen ik nog werkte (bloemiste) moest ik alle piercings eruit halen en tattoos die ik wel al had, bedekken Die vooroordelen zijn erg naar inderdaad.. mensen kunnen zo hard zijn daarin. Bedankt voor de reacties iedereen nog.
Ik ga morgen mijn eerste tattoo laten zetten! En ik vind t toch spannend! Het wordt de naam van mijn dochtertje met daaronder de tekst (dwars van hiel naar kleine teen) je t'aime jusqu'a la lune aller retour Ofwel ik hou van jou helemaal tot aan de maan en terug. De bekende tekst uit raad eens hoeveel ik van je hou. Ik zeg dit altijd voor het slapen gaan tegen haar. Waarom Frans? Dat vind ik mooier/sietlijker klinken en het valt niet meteen op wat er staat Ik ben benieuwd hoe t resultaat is!
Dat ligt geheel aan het soort tattoo dat je laat zetten. Ik heb op mijn enkel een dikke zwarte ankh laten zetten, omdat er dan in wat groter oppervlakte gekrast wordt duurt het langer voordat het geheel dicht is en mocht ik 6 weken niet zonnen en zwemmen maar op mijn pols heb ik een kleine met dunne lijnen en daarmee mocht ik 2 weken niet in de zon en niet zwemmen. Als jij van de ster alleen de omlijning laat zetten kun je met 16 dagen echt wel weer zwemmen maar laat je hem inkleuren dan ligt het eraan hoe groot hij is voordat je weer mag zwemmen.
Jedine heb je al een foto? (ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor... ) Maandag is het mijn beurt!!! Word al zenuwachtig als ik er aan denk haha waaaa!!
Heeft 1 van jullie misschien een mooie afbeelding van een moeder kind symbool? Ik ga binnenkort een afspraak maken om deze tattoo ( mijn eerste) te laten zetten. En ben nu op zoek naar een mooie afbeelding
Hier in dit topic staan er ook geloof ik. En anders google? https://www.google.be/search?um=1&newwindow=1&hl=nl&biw=1511&bih=773&tbm=isch&sa=1&q=moeder+kind+symbool&oq=moeder+kind+symbool&gs_l=img.3..0l2.54164.54479.0.54614.2.2.0.0.0.0.101.184.1j1.2.0....0...1c.1.26.img..0.2.182.nHbwtPXJZPs