haha zo grappig dit.... ben ooit tattoo topic deel 1 begonnen en nu zitten we al in deel 3! (terwijl ik er niet meer zo mee bezig ben, tenzij ik weer tattoos van anderen zie...)
wauww, gaaf hoor!! ik ben weleens benieuwd naar een foto waar je helemaal opstaat met al je tattoos haha, nu voel ik me echt sullig met mijn topic dat ik mijn tattoo op mijn rechteronderarm best groot vind dat is hierbij echt een ieniemienie plaatje
Had al gegoogled, maar geen mooie duidelijke afbeelding gevonden. Maar in de link staan hele mooi dank je wel
Haha dat is wel leuk ja Het blijft wat in leven gehouden hé Vind altijd leuk om tattoo's van anderen te zien, ideeën op te doen of elkaar helpen als er vragen zijn
Dit is de mijne. Heb hem laten zetten na mijn miskraam begin augustus. Omdat ik na de mk met lege handen zat, heb ik hem laten zetten. Nu kan ik er naar kijken. En hij kan mooi achter mijn horloge als dat moet. Hier was hij net een dag gezet.
Dit is mijne!!! Vers gezet maandag Als de kleuren volledig tot zijn recht zijn gekomen dan zal ik een nieuwe maken Bekijk bijlage 349249
Geen idee waarom ie scheef staat! Maar de blauwe vlinder staat bovenaan. Is op mijn linker bovenarm trouwens!
weet niet zeker of ik het goed heb gedaan. Dit is 1 van mijn 3 tattoeages. Heb er 1 op elke voet staan. 1 met mijn naam in chinese tekens. de andere met 2 sterren en vlinders die naar de sterren toe vliegen, 1 ster is ingekleurd voor mijn vader die helaas alweer bijna 7 jaar geleden overleed. En dan heb ik deze afgelopen januarie in mijn zij laten zetten, Na alles wat ik tot toen toe al meegemaakt had en heb de dingen erop gezet die belangrijk zijn in mijn leven.
Wow tempusfugit .. echt heel mooi, maar pijnlijk denk ik? Tanja, ook erg mooi. Ik ga morgenmiddag langs een tattoozaak. Vragen voor een prijsopgaaf voor mijn 3e tattoo. Zelf een ontwerp gemaakt van een vlinder op een ster met de naam van mijn broertje in de ster geschreven. Als herinnering aan hem ( Hij is 2 maand geleden verongelukt)
Mooi geworden! Hier vanmorgen een afspraak gemaakt. 17 oktober om 15 uur ben ik aan de beurt, dan laat ik mijn eerste tattoo zetten!