Ik mag aanstaande zaterdag voor een halve sleeve Heb een afspraak staan voor 4 uur.. kijken hoever we gaan komen Spannend!!!
Tattoos ik hou ervan! Ik heb er nu 4. Ook hebben mijn man en ik een trouwtattoo, ipv ringen. Het is 1 'geheel' maar toch allebei een eigen tattoo. Alleen op de foto(bewerkte) vind ik hem lelijker en nepper lijken als in het echt.
Ik word ook soms wel beetje aangekeken. Mensen hebben altijd een oordeel klaar. Jammer is dat hoor. En als ik heel eerlijk ben doet het me soms toch pijn. Dat mensen zulke nare dingen zeggen zonder me ook maar te kennen en zonder na te denken dat ik ook een mens met gevoel ben en het ook gewoon pijn doet.
Ik ga 22 oktober voor mijn half sleeve, maar ik ga 6 x 4 uur, dus met 4 uur ga je het vast niet redden Wat ga je laten zetten?
Vanavond kom ik de tattoo van mijn man showen.. we hebben om 18.00 de afspraak, en t zou een uurtje of 3 duren!
Waarschijnlijk heeft hij er maar 20 voor over, 4 uur is voor wat speling Veel bloemen, full color en er zal geen stukje huid meer te zien zijn. Ik zal uiteindelijk wel een foto plaatsen.
vind het veel uren of je moet natuurlijk een monsterlijk grote arm hebben. het is natuurlijk ook maar net hoe snel hij werkt. een vriend van mij gaat voor een 3/4 sleeve Polynesische stijl bij hem verwachten ze zon 16/18 uur. en die heeft echt monsterarmen
Ik vind het niet zoveel uren, maar goed, ik weet natuurlijk ook wat er op gaat komen... Wie weet worden het uiteindelijk minder uren, dat is dan alleen maar meegenomen. Ik heb liever iemand die er goed de tijd voor neemt, dan dat het afgeraffeld wordt.
dat mag ik hopen van iedere artist. alleen de 1 werkt nu eenmaal sneller als de andere. mijn tatts zijn allemaal redelijk snel gezet en zien er piekfijn uit.
Ouch, ik las 4x6 uur en dacht: holy shit dat zijn lange sessies! Ja, 20 uur.. ik denk dat dat wel kan op zich. Ik denk dat mijn man ook op zoiets uitkomt met z'n half sleeve.
mag ik heel brutaal vragen wat de gemiddelde prijs van zo'n halve sleeve nou eigenlijk is? Ik vraag het me al tijden af maar wij kennen niemand met n sleeve wel met grote tattoo's en dan vragen ze 150/200 per uur bijvoorbeeld maar is dat met een sleeve ook zo? want als ik dan lees 20 uur
je betaald vaak gewoon per uur. hier is dat 100 euro. nogmaals vind 24 uur erg veel. bij wie laat je hem zetten?
Haha 6 uur zou wel erg lang zijn inderdaad. Ik vind 4 uur al behoorlijk, langste sessie bij mij tot nu toe. Het ligt er gewoon helemaal aan wat je laat zetten, ik denk gewoon niet dat je de tijden kan vergelijken.
Wat ik al zei zijn de de laatste 4 uur gewoon een soort van extra, die gaat hij hoogstwaarschijnlijk echt niet gebruiken, dan neemt mijn vriend die afspraak over. En die hoopt uiteraard dat het nog minder tijd gaan kosten, des te eerder kan hij verder met zijn sleeve. The Mean Machine in Groesbeek.
Ik betaal 130 in het uur. Dus ja, het is een kostbaar iets. Meestal liggen de prijzen gemiddeld tussen de 100 en 150 per uur. 200 in het uur vind ik wel heel erg veel.