Ik mag 10 december weer. Heb in principe nog 5 sessies staan, maar waarschijnlijk is de laatste niet nodig. Daar hoopt mijn vriend vooral op haha
Net een half uur terug van de tattooshop.. Mams heeft deze als "afdruk" van mijne, gespiegeld zegmaar.
Wel leuk dat je samen met je moeder dezelfde hebt zeg Toevallig dat een vriendin van mij dat van de week ook gedaan heeft met haar dochter. Ik hou zelf helemaal niet van sterretjes, dus de tattoo zelf vind ik niet zo mooi...
Zal ik de mijne ook maar eens parkeren hier dan? Vandaag tijdens de tattoo conventie in Eindhoven de 5e en laatste sessie gehad. Japanse Feniks met 3 zwaluwtjes die voor m'n kinderen staan (op verzoek van de oudste roze, groen en blauw gekleurd) en 12 cherryblossoms voor alle katten die we hebben/hadden (zonder de katten hadden m'n man en ik elkaar nooit leren kennen). In het rode vlak staat mijn eerste tattoo: 'soulmate' die wilde ik niet gecoverd hebben, dus maar zo opgelost (het vlak zou eerste 'kaal' blijven maar dat zag er raar uit, dus toen toch maar rood)
He Emmeken, ik heb gisteren op een ander forum al commentaar gegeven op je rug Volg je vorderingen daar al een tijdje en iedere keer werd hij mooier en mooier. Maar zeg t nogmaals; DAMN girl!! Wat een waar kunstwerk. Om te kwijlen zo mooi.
Mooi zeg Emmeken! Japans is echt mijn stijl niet qua tattoos, maar ik vind 'm erg mooi (en lekker groot ), die schaduwen er zo tussen maken het echt af.
haha Wendelaa ik had al van m'n man begrepen dat er een zp-er op het tattooforum zat, dat ben jij dus (hij herkende je ava), ik zit er zelf niet maar zal vandaag of morgen eens met manlief meespieken daar. MamaG: hij is gezet door Bonel van Corazon Santo in Arnhem (een Argentijn die voornamelijk Japans werk maakt) hij heeft ook de sleeves van m'n man gedaan, en manlief heeft ook nog een rugstuk op z'n verlanglijstje staan....ik ben nu klaar hoor, vind het mooi zo. Dat 4 uur op die tafel gaat wel maar die plakrug met dat plastic de eerste nacht, het jeuken steken en trekken, en vooral maar niet krabben......lekker hoor
De tattoos van je man zijn ook echt mooi! Ik vind mijn man echt perfect hoor, alleen als hij wat inkt zou hebben, zou ik hem NOG mooier vinden haha
Waauw Emmeken wat een stuk!! Leuk dat je dochter trouwens de kleur van de vogels gekozen heeft ! Hier mijn zoontje vorige week in de douche: "niet de vlindertjes er af wassen hé mama" haha nee hoor schat
Afgelopen weekend laten zitten bij Joy in Joure. Hartje is trouwens een G sleutel en bass sleutel. Zit nog wat inkt omheen trouwens. Staat op binnenkant bovenarm.
Hihi, heftig joh! Werd je het niet ook een beetje zat op een gegeven moment? Ik moet denk ik 2 keer binnekort, 5 keer lijkt me echt veel. Heb jij nog tips tegen de jeuk? Ik weet nog van mijn vorige tat dat ik er bijna niet af kon blijven.