Ik zou voor de pols gaan. De huid op de hand is erg dun, veelvuldig blootgesteld aan zon en wordt er met het ouder worden niet mooier op (levervlekken, rimpels en dergelijke). Pols blijft wat langer strak. Tja, mij tattoo op mijn pols van de kinderen is ook vrij groot vind ik, maar ik wilde hem wel daar, omdat onze trouwarmband (we hebben geen ringen) om mijn andere pols zit.
Hij staat hier al eerder in dit topic, ik haal hem wel ff terug. Mijn trouwarmband is trouwens geen tattoo, gewoon een zilveren armband.
Hier foto's van mijne nieuwe tattoo. Zijn slechte foto's maar geeft toch al een idee he : Bekijk bijlage 377512
Haha gewoon doen Ik kan niet wachten tot 'ie af is.. Thanks @moedertjevj Ik vind dat altijd wel apart zulke tattoo's. Goed apart dan he Ik zie ze ook weleens voorbij komen met een kleuraccent erbij, dat vind ik ook wel leuk.
Ik zou gewoon even naar de tattooshop gaan en daar naar de mogelijkheden vragen. Ik zelf heb een klein schorpioentje op mijn schouderblad. Zodra ik klaar ben met mijn tattoo, ga ik die laten laseren en daarna pas laten coveren. Dan hoef ik niet gelijk zo'n grote, donkere tattoo te laten zetten.