Heb twee weken geleden mijn tweede laten zetten. Moeder kind symbool met de tekst endless eronder. Gekregen voor Moederdag,op die dag twee jaar terug een miskraam gehad,dus super speciaal en emo om hem te laten zetten...
Deze heb ik in m'n nek nu 8 maand. Gisteren 3 zwaluwen op m'n onderarm/pols laten zetten. Zo even geen foto bij dehand.
Ziet er strak gezet uit! Hij oogt wel diep gezet, doordat hij zo donker is. Of komt dat door het lichtval? @Mirjam, ik heb nog geen echte datum wanneer. Ben van de week wel even binnengelopen voor wat vragen. Nadat wij op vakantie zijn geweest ga ik een afspraak maken om een ontwerp te bespreken. Hoop uiteindelijk dat hij volgend jaar zomer er op staat
Wat mooi allemaal hier! Ik wil ook heel graag een tattoo. En uhmm... het iefst op mijn voet (auw) Iets met de naam van mijn zoontje en wat krullen/lijnen en bloemetjes of vlindertjes. Dit alles heel fijn en liefelijk. Kan alleen niet iets vinden op het indernet wat ik echt mooi vind. Zelf ontwerpen lukt me niet. Dus ik zoek en kijk nog rustig verder...
Mirjam, vind het ZO schattig hé Super mooi! De andere 2 die voorbij kwamen ook heel mooi, leuk lettertype! Cyntje: je kan best dan eens op zoek naar een shop die aansluit bij jouw stijl, en daar voorbeelden zoeken. Heb voor mijn laatste ontwerp ook zo gedaan, op 1,5u was het ontwerp af en helemaal mijn ding Ook meteen afspraak gemaakt toen. Nog 3,5 maand en dan is het zo ver
ik mag volgende week weer, ben ook verslaafd aan tatoo naald *zucht* kan er niks aan doen hou ervan haha
Erg he haha.....t is ergens maar goed dat mijn man geen tattoo-fan is. Anders had ik er al meer inkt op mn lijf gehad