Zal inderdaad wel moeilijk zijn, sterkte ermee. Dat het een kracht mag zijn die je altijd zal meedragen ♡
Weer mooie tattoos gezien Weet niet zeker of ik me 3e al had neergeplant hier haha Dus bijdeze hier was tie smorgens gezet, nu 3 wkn gelee Ik dat foto gedraaid is Maar het is mn eigen oog op de binnenkant van mijn rechter arm
Het idee is top. Maar de uitvoering vind ik persoonlijk iets minder. Niki norberg maakt hele mooie ogen
Mooie dingen zie ik voorbij komen! Ik mag over 5 weken weer... Sta al vanaf december op de wachtlijst. Ik krijg een uil op m'n rug met de naam en de geboortedatum van m'n dochter. Twijfel alleen nog een beetje of ik wel of niet de geboortedatum erbij laat zetten.
Bijzonder nooit eerder gezien! Waarom je eigen oog? Gewoon omdat je het mooi vind of een speciale betekenis?
Hoewel er echt prachtige tattoo's zijn, heb ik besloten mijn 15 jaar oude tattoo te verwijderen en niet over te doen met een cover up. Volgende week de eerste laserbehandeling. Ben benieuwd!
Heel veel succes! Misschien kun je als het achter de rug is een voor en na foto plaatsen? Ben wel benieuwd hoe het er straks uitziet. Ik heb toen ik 18 was een chinees teken laten zetten op mijn enkel en die heb ik een aantal jaar geleden wel laten coveren. Is echt prachtig geworden!
@ Gijsje. 15 jaar geleden vond ik 'm geweldig. Ik vind 'm nu gewoon niet meer bij me passen. Soms schaam ik me wel eens als mensen opmerken dat er een tattoo op mijn enkel staat. En als ze dan vragen wat het voor moet stellen, merk ik dat ik er gewoon niet blij meer mee ben. Ik heb ook niet de behoefte om er iets anders overheen te laten zetten. Hij moet gewoon weg. @ JackieSt. Foto's zal ik zeker maken. Gemiddeld zou het 10x gelaserd moeten worden en tussen elke x zit minstens 7 weken. Dus het kan wel even duren . Ik denk eerlijk gezegd dat het misschien wel iets sneller zal zijn. Hij staat op een heel dun stukje huid (enkel), is oud en vervaagd en er zit geen kleur in. Dat zou het perfecte recept moeten zijn voor een goed en snel resultaat, maar je weet het nooit.
Dan is laseren de beste oplossing. Ik ging voor het coveren van een dolfijntje van 5 cm en ben nu bezig voor een halve sleeve
Voor mij hebben alle 3 mn tattoos een betekenis.. Het oog staat voor het feit dat ik altijd heel snel door heb als er iets met is of hoe iemand zich voelt , terwijl andere er pas dagen later achter komen. Dit heeft mij in mijn levenveel geholpen met van alles Imnese: die zijn idd ook erg mooi
Lol moet soms wel lachen om hoe mensen mijn naam nn toch altijd schrijven.. zo moeilijk is hrt toch niet
Ik zie hier prachtige tattoos voorbij komen dames! Ik moet nog even wachten. 18 december laat ik m'n eerste tattoo zetten