Dames, wie is er bekend met My Precious Ink Tattoo Shop Eindhoven Watercolor - Home. Deze ligt in Eindhoven. Wie heeft er een tattoo van haar of een bekende?
Ik zit op een tattoo forum waar zij ook lid is. Zie daar veel fotos van haar tattoos en ze zijn echt prachtig! Ook volg ik haar op fb, het is overigens ook nog eens een hele lieve meid.
Ik vind de stijl die ze heeft erg mooi en apart uitzien. Maar ook de "normale" tattoo stijl is erg mooi! Ik wil graag een sleeve op mn onderarm met 4 bloemen, blaadjes en de naam van mn zoon. Ze mailde dat ze in oktober weer plaats had dus aan de agenda te zien heeft ze het erg druk en dar vind ik ook positief! Maar tis altijd fijn om meerdere foto's te zien van haar ontwerpen. Voor haar ook op fb dus zie soms al wat voorbij komen.
Ze heeft echt een schitterende sleeve op haar site staan, om te kwijlen gewoon! Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor tegenvallende resultaten bij haar
Idd, bij het zien van die sleeve dacht ik...yep zij word t! Nu alleen het kleine beetje onzekerheid weg halen met meer voorbeelden van haar ontwerpen haha
Ik heb dingen van haar gezien die ik echt beneden de maat vind. Vooral de letters vind ik niet strak genoeg. Ik persoonlijk zou geen tattoo bij haar zetten. Moet ik ook zeggen dat ik die watercolor dingen van haar echt oerlelijk vind. Van iedereen trouwens hoor, is echt niet mijn stijl. Ze is overigens wel erg aardig inderdaad.
Mooie tattoo's komen er voor bij zeg! Dit is mijn eerste, vanmiddag gezet. Met de naam van mijn dochter.