Tattoo topic deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh ja, hier was het ook nog een maand niet in de zon en niet "weken" dus geen bad, niet zwemmen. Enkel douchen en dan lette ik altijd op dat ie die zijde enkel onder water hield wanneer ik die moest wassen/afspoelen (linkerarm en rechterhand hier)

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt delta. Ik vind de o mooi zo en de puntjes zijn idd wat "uitgestreken" maar vind het absoluut niet storend.

Folie heb ik op beide tattoos eraf gehaald toen ik thuis was. Moest m wel insmeren met vaseline maar die regel is ook weer veranderd volgens mij.

3. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.168
    1.845
    113
    Hier ook maar even folie gehad denk maar 1 uur om gehad.
    Heb er zelf de zelfde dag op geslapen met een t-hirt aan.
    Nergens last van gehad het voelde als een schaafwond meer niet en hij is nu na 5 jaar nog goed.
    En niet de korstjes er af peuteren en dun smeren met toen was het vasaline echt dun..

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Hier meerdere tattoo's en bij allemaal 3u folie er op gehouden, daarna wassen met unicura, laten drogen op de lucht, daarna bepanthen smeren, dun laagje 2x per dag. Je moet aan een tattoo niet teveel zitten, niet verstikken en niet teveel wassen. 2 weken geen zon en niet zwemmen.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel voor alle tips dames!!

Ik heb al vanaf gister avond geen folie meer om! Vanochtend gedoucht en gewassen met unicura, daarna alleen even ingesmeerd met bepanthen heel dun. Ik merk of voel niet eens meer dat ik een tattoo heb.

Meisje 89; Ja klopt hoor, ik vond het eerst raar, maar nu zie ik inderdaad beter hoe hij het bedoelde. Ik wilde deze hartslag omdat ik van mijn dochter houd tot de dood en erna. Voor altijd dus. Ik vond deze hartslag mooi en hij is verder perfect gezet.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh oké ;)

En ja je voelt al snel niet meer dat je eentje hebt :) Nog even en je ziet het zelf ook niet echt meer. Is dan gewoon een deel van je en niet iets wat er op gezet is ;)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    De folie is ook erg persoonlijk.
    De eerste sessie van mijn kolibrie heb ik de folie na een nacht slapen eraf gelaten, mij beviel dat dus helemaal niet.
    Ondanks paar keer smeren werd de boel erg droog, enorme korsten en trekkerig gevoel.
    2e sessie 2 dagen folie gebruikt en het genezen ging veel sneller.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Heel eerlijk, heb ik mijn tattoos nooit echt verzorgd :):)
    Ik heb ze nog nooit ingesmeerd en al helemaal nooit geen folie erop gelaten..

Ben zelfs onder de zonnenbank geweest een paar x terwijl het eigenlijk in die tijd niet mocht.

Ze zitten er nog steeds heel mooi op :)

9. Delta

Delta Niet meer actief

Heel persoonlijk dan inderdaad! Want ik heb er 1 nacht nu mee geslapen en vannacht en vandaag hele dag folie eraf gelaten. Maar voelt heel fijn, doet geen zeer, trekt niet en ziet er goed uit. Ik heb ook geen korsten. Maar misschien komt dat omdat ik een kleine tattoo heb met alleen dunne lijntjes.. Ik was en smeer hem nu 2 keer per dag in. Alleen als ik de bepanthen er zachtjes op klop is ie beetje gevoelig. Maar als mijn dochter op mijn arm leunt voel ik er weer niks van :)

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Het ligt ook heel erg aan de grote van de tattoo en het kleurgebruik. Die Delta heeft in alleen zwart geschreven/symbool met alleen lijntjes stelt idd weinig voor kwa genezing en pijn. Maar als je net zoiets hebt als Wendelaa voel je toch wel een schaafwond hoor,ik heb 2 dagen echt telkens flinke steken erin gehad. Ik heb de eerste 2 nachten wel met folie geslapen,ik was bang em te beschadigen en daarbij hij gaf zo ontzettend af zonde van mijn beddegoed!Overdag wel eraf en heel veel smeren,eigenlijk geen korstjes gehad en prachtig genezen met 2 weken.

Ik wil verder met m'm tattoo,aan de binnenkant maar ik weet t nog niet...een vogel en een spiegel maar hoe en wat. Iemand ideeën die hier mooi bij passen?
    tattoo3.jpg
    tattoo2.jpg
    (Hier is ie net een minuut klaar)

11. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    #351 AnnevandePol, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    Mijn tattoo toen hij net gezet was (niet de meest charmante foto..). Ik ben er na een halfjaar nog dolgelukkig mee! Al deed het wel veel pijn, en moet ik hem nog laten bijwerken, haha.

Ik ben wel heel benieuwd wat er mee gaat gebeuren als ik zwanger ben... Ik hoop dat hij mooi blijft..

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mooi!
    In/richting je lies lijkt me er auw!

13. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, verbazingwekkend genoeg deden de plekken met de meeste vetjes het meeste pijn, daar voelde ik de naald verder erin gaan. Ribben en lies vielen juist wel mee.

Nouja, eigenlijk deed alles erg veel pijn hahaha.

14. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind het heel mooi zo een grote tattoo! Ik zou ooit nog iets groters willen op mijn andere arm. Ik moet alleen nog héél goed na denken wat. En de pijn, ach ja, die doorstaan we maar ! :D Ik houd sowieso niet van gekleurde tattoo's en ook niet mega groot. Die steekjes in mijn tattoo had ik ook, maar dan maar een paar keer en niet mega heftig. Kan me voorstellen hoe groter de tattoo, hoe meer pijn bij de genezing ja! De tattoo artiest was denk ik max 10 minuten bezig? En pas op het laatst maakte mijn lichaam endorfine aan haha :p

Mooie tattoo Anne!

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Mag ik vragen waar jij je tattoo hebt laten zetten? Ziet er strak uit en ik wil ook een tattoo met tekst en zoek nog een goede tatoeëerder...

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb hem bij 25 to life in Rdam gezet!

17. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ik krijg 8 augustus een nieuwe eindelijk de cover waar ik lang op gewacht heb

18. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Spannend! Wat ga je laten zetten?

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik ook nieuwsgierig! :D

20. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ik was veeeel nieuwschieriger! maaaaar de tattooshop belde op er was n plaatsje uitgevallen of ik wilde komen???
    heeeel graag:D

ik heb 10 jaar geleden echt een impulstattoo laten zetten zeg maar
    daar is dus vanmiddag iets overheen gezet (vaker klagen dat het lang duurt volgende x;))
    deel 1 staat er dus op nu mag ik 8 augustus terug voor de kleur
    iedere roos word gekleurd in de lievelingskleur van de kinderen blauw paars en rose
    Bekijk bijlage 406821

Bekijk bijlage 406822

Deel Deze Pagina