Ik had het idee bij de tattooist neergelegd, die zou het uit gaan tekenen voor me. Vorige week binnen gewandeld en het uitgesteld tot volgend jaar februari. Hopelijk dan twee namen erbij!
Mijn halfsleeve is nu bijna af, moet nog een uurtje om wat achtergrond toe te voegen. Moet eigenlijk nog even nieuwe foto's maken, want deze zijn niet super...
Op koningsdag gezet....dit was vlak na het zetten. Van mn andere 2 heb ik zo geen foto alhoewel die op mn rug waarschijnlijk gecoverd (schrijf je dat zo?) Word. Hij is niet meer mooi en was door een niet zo'n goede artiest gezet helaas. Onwetenheid 7 jaar geleden.....
MamaG, die van jou is ook echt om te kwijlen hoor! BabyR, spannend hoor! Ben benieuwd naar het resultaat, de roos is in ieder geval al strak gezet. Smnee, hoe cute is dat uiltje... pinkpanter, kan het niet helemaal goed zien op de foto. Maar mooi ontwerp! En ja, gecoverd schrijf je zo Heb ik ook laten doen Tibo, mooi lettertype. Sierlijk, maar toch goed leesbaar. Ik ga een deze dagen de shop weer even binnen. Even bespreken wat ik wil in mijn halve sleeve en gelijk ff afspraak maken....spannend!
Haha, dank je wel. Ik ben benieuwd wat er bij jou nog bij gaat komen Nadat deze af is mag ik voorlopig even niet meer. Heb een deal gesloten met mijn vriend dat ik eerst 20kg af ga vallen (en hij heeft de afspraken al staan om zijn sleeve af te maken)
Heb een van jullie t voetje of t handje van je kindje? Wij willen dat graag alleen weet ik niet hoe we dat moeten doen haha iemand een idee?
Ja zover was ik wel haha alleen hoe maak je dat afdrukje? Met inkt of verf ofzo is dat niet gevaarlijk bij een pas geboren babytje?
Ik wil ook de naam van mn dochter op mn pols/binnenkant onderarm.. Ben er nog niet uit hoe precies.....
Dit komt er de 20e vast op! Vanmiddag even langs de shop geweest. Ging dus met pauw in gedachte maar iets ander geworden haha. De staart zal om mijn arm draaien. Twijfel nog over lang of korte snavel Zal lekker opvallende kleuren krijgen. Daarna bekijken we wat de achtergrond zal gaan worden zag ineens dat mijn telefoonnummer op de schets staat. ..even aanpassen