Tattoo topic deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mooi!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik pak het wél in met folie. Daar tot nu toe het beste resultaat mee. Mijn man ook. Die heeft een volledige sleeve.
    Ik pak het een dag of 3 in. 2 keer per dag spoelen met koud/lauwig water. Geen zeep of i.d.
    Daarna insmeren met bepathen en inpakken.
    Goed naar je huid kijken, hoe 'ie er op reageert.
    Hier nooit korstjes, stukjes die over moeten, ontstekingen of iets.

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn tattoo zit op mijn schouderblad. Artiest had gezegd FF uitkijken met BH bandje. Dus heb ik het BH bandje aan die kant eraf gehaald, maar twijfel wanneer ik weer gewoon een BH kan dragen?

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    5 feb moet ik weer overnieuw, nu die genezen is zie je dat de inkt niet super goed heeft gepakt (waarschijnlijk nog door de hormonen)
    Dus ben benieuwd de 5e.

5. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Ik meld me ook, heb er 4 en mag zaterdag voor een cover up van mijn allereerste tat, heb d'r zin in :D

6. Chichi89

Chichi89 Niet meer actief

Wat kostte bij jullie eigenlijk een halve sleeve?

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ff een maffe foto van een oude tattoo. Op elf december geopereerd aan mijn rug. Ik wilde hier ff complimenten geven aan mijn Belgische artsen voor het herstelwerk. Ik had niet durven hopen dat het zo weer aan elkaar gezet zou worden...

Bijgevoegde bestanden:

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo Josien, dat hebben ze inderdaad heel netjes graan zeg! En beterschap!

@gwoonAn oh wat zonde, maar kun je dat nu al zien? Ik dacht dat je de 6 weken moest afwachten of heb ik dat verkeerd begrepen?

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je Kolibrie! Herstel zal nog wel even duren. In ieder geval nu nog 5 tot 7 weken plat liggen. En in totaal een jaar revalideren. Maar we weten waarvoor we het doen...!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Josien, zo dat heeft hij wel heel netjes gedaan!
    Hoop voor je dat het herstel voorspoedig verloopt trouwens en dat je uiteindelijk weer pijnvrij zal zijn

Kosten halve sleeve , ik zit nu op ongeveer 700 euro en hij is nog niet klaar :p

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Leuk, tattotopic!! :D

Ik mag in maart weer! Ontwerp zijn we mee bezig, laat hem maken, en zetten begin maart. Zijkant van onderbeen + bovenkant voet, een 'sterrenslinger' en de naam van mijn zoontje.

Heb al 2 kleine plaatjes, een hartje tussen mijn schouderbladen en een sterretje boven m'n enkel. :)

Liefs,

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ergens rond de € 2000

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb niet het hele topic gelezen maar zag wel veel mooie tattoos langskomen.

Ik heb even een paar vragen. Ik zit al jaren te denken om een tatoeage te laten zetten. Het is een tijd uit mijn gedachten geweest maar nu komt het weer boven, ik weet ook wat ik wil. (De 2 eerste letters van mijn dochters) en waar iets onder mijn pols (onderarm).

Mijn eerste vraag is aan de meiden die hem ook op die plek hebben laten zetten, is het heel erg gevoelig, doet het veel pijn?

Tweede vraag is misschien wat apart maar ik vraag me het toch even af. Ik heb in het verleden een navelpiercing, wenkbrauwpiercing en neusknopjes gehad. Ze gingen helaas ontsteken zodat ik ze eruit moest halen. Aparte is dat ik in mijn ene oor 4 gaatjes heb gehad en de andere 3 en nooit geen problemen gehad.
    Maar kan het zo zijn omdat het is gaan ontsteken dat ook mijn lichaam verkeerd op een tatoeage kan reageren?

En er zijn zoveel tatooshops hoe kies ik de goede? Op de site staan natuurlijk hun mooie werken, daar kan je ook niet altijd vanuit gaan.

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ellen, mijn enige tattoo staat ook op die plek. Sommige letters deden pijn, anderen voelde ik letterlijk niks van. Het valt echt heel erg mee. Je kunt ook eerst zonder inkt een letter "laten zetten" zodat je het kunt voelen zonder dat er gelijk iets staat.
    Piercings, de enigen die bij mij goed zijn gebleven zijn tong en de eerste gaatjes in mijn oren. De rest bleef ook ontsteken. Tatoeage was geen probleem.

En een goede... Mond op mond reclame denk ik. Hier in ehv hebben we dragon en die is gewoon landelijk bekend. Ik heb mijn tatoeage echter laten zetten bij een shop die in de krant stond, omdat dat gewoon bij een vrouw op zolder was in een huiskamer setting en niet op een standaard shop leek. Zij won een paar maanden later ook een prijs en is echt ontzettend goed.

15. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
  16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mooi!

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Catelijne1986 volgens mij heb je m bij mypreciousink laten zetten of niet?
    Ik heb eind januari een afspraak met haar :D

Hebben hier mensen netelroos?
    Ik heb al jaren, sinds mn 17e ofzo, netelroos en heb daarna 2 tattoo's laten zetten. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat een risico factor is. Ik heb er volgens mij ook geen reactie op gehad met t zetten van mn andere twee tattoo's maar t is al zolang geleden dat ik t niet meer weet. Nu ga ik mn rechter onderarm volledig tatoeëren maar heb opeens de kriebels van die netelroos. wat als t gaat ontsteken of niet goed gezet kan worden door de uitslag? Maar misschien krijg ik wel geen uitslag anders had t me toch wel bij gebleven van die andere twee toch?
    Pff even een onzeker momentje

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Haha birds86 klopt idd :D

19. Ellen291982

Dank je wel voor je antwoorden.
    Wist niet dat je ook zonder inkt even kan 'voelen'. Goed te weten.

Hier eigenlijk maar 1 vriendin met tatoeages. Over de eerste was ze niet te spreken (gelukkig is ze wel blij met het resultaat maar ze hebben veel te diep getatoeerd , deed ook veel pijn) de tweede is wel goed maa nit met het kleine werk (wat ik dus wel wil haha).

20. Ellen291982

Die is mooi!

Hoe vond jij de pijn, te doen?

Deel Deze Pagina