Misschien hebben jullie ideeën. Ik heb deze tatoeage van mijn dochter: Bekijk bijlage 442188 Nu wil ik deze tekst graag in een tatoeage van mijn zoontje verwerkt: Dex~26082014~1605~4215~53. Maar ik wil (denk ik) niet alleen maar tekst. Ik wil iets erbij, geen hand/voet oid. Maar wat wel....hebben jullie misschien een leuk origineel idee?
Dank je! Nee ik denk niet dat ik een lichaamsdeel wil. Vind behalve een oog niets mooi genoeg om te laten tatoeëren. Maar heb dus (nog) geen idee wat ik er bij zou willen.
Over reactie van vriend, snap voor een deel waarom ie dat zegt, moest hij plots moddervet en lui worden, zou ik ook niet blij zijn (nu is ie gespierd, fitnesst meermaals per week). Maar toch, het is inderdaad mijn lijf en vond zijn reactie nogal fel en overdreven. Hij vond me egoïstisch omdat ik het toch doe terwijl hij het niet wil.
En wat gaat het worden??? Als mijn man dadelijk thuis is, rijd ik ook even naar de shop. Even wat overleggen over het volgende deel van mijn 1/2 sleeve. Laatste x was vorig jaar juni, maar ben ff inspiratie loos haha. Wil heel graag een dreamcatcher er bij hebben, maar of dat gaat lukken. Maar hun zijn echt super om mijn ideeen steeds op papier te zetten. Zou hem graag af willen hebben voor de zomer