Ik heb ook heel lang aan een tattoo op mijn been zitten denken, ontwerp staat een paar pagina's terug. Ik kan er maar niet aan wennen dat er iets op mijn been staat straks en kwam ook elke keer uit op mijn rug, daar komt nu dus ook maar te staan. Mijn tatoeëerder gaf ook aan dat je automatisch de plek aanwijst waar hij komt te staan, is gewoon een gevoel, ga daar in mee
Nee die benen dat wordt niet wat... Bovenarmen vind ik ook leuk maar dat gaat ooit vast ook alle kanten op wiebelen... Hahaha! Ik kom ook steeds weer op mijn rug uit. Al vind ik op mijn zij/ribben ook wel gaaf..! Nog even verder twijfelen, ik kom der vast wel uit, maar was wel benieuwd naar jullie ideeën. Ik merk met die pijl ook dat ik het mooi vind als dat op een beetje symmetrische plek staat omdat het zo'n strak iets is.
Zoals sommige al weten, 8 tattoos hier met 20 jaar and counting! Haha i love it. Maar voor mij moet er wel een betekenis achter zitten. ik heb er een paar op mn armen, heup, ribben, voet, rug en bij mn sleutelbeen! Dus dat betekend dat mijn benen nog helemaal vrij zijn en daar mag wel een mooi plaatje op. Zit er aan te denken om iets te doen voor ons ongeboren kindje (pas nadat het geboren is) wou dat eerst op mn schouder maar dat vind ik een beetje cliché geworden.. als mn moeder op bezoek komt hier over een maand laat zij mijn hoofd op haar arm zetten, maar dan in de form van een pipo achtig. Foto volgt. Dus een portret van mijn hoofd maar dan zonder dat het meeteen overduidelijk is. Ik laat die tijd denk dan iets achter m'n oor zetten
Yeah ik mag dinsdag weer. En vlinder die begint in mijn rechter zij (daar zit het lijfje) en dan komen de vleugels op de rechter helft van mijn rug. Hij zal op mijn rug beginnen recht onder de tattoo op mijn schouderblad en eindigen bij mij broekrand. Het is het zij aanzicht van een vlinder. Ik zocht al een tijdje iets groots voor op mijn rug en dit is het geworden.
Dreames, klinkt erg mooi en huge hihi. Ben benieuwd naar het eindresultaat. FaBoDeJa, mooi hoor! Ik mag de 12e weer, eindelijk wordt mijn halve sleeve verder afgemaakt. Al zal dit nog wel minstens 2 sessies worden
Yeah! Mijn afspraak staat gepland. Mijn tweede tattoo wordt 13 mei gezet. Het wordt een pijl bovenaan op mijn rug. Wel weer erg spannend en nog steeds een beetje twijfel, net als de vorige keer.. Hihi! Herkennen jullie dat?
De lijnen staan en volgende week wordt de schaduw gedaan (nu stelt hij nog niet zo veel voor met schaduw wordt hij pas echt groot).
Ik heb afgelopen vrijdag eindelijk een afsprak gemaakt voor 13 Juni.. Eindelijk worden dan de namen van me 2 mannen getatoeeerd op me rechter onderarm...spannend weer! maar heel veel zin in!
Wat een prachtige tattoos zie ik hier voorbij komen! Het liefste zou ik ook een tattoo willen met de naam van me zoontje (klein en subtiel) maar als er nog meer kindertjes komen wil ik deze daar bij hebben. Heeft iemand meerdere namen op een plek of alleen de eerste letters?! Iemand tips?!
Ik spring even in! Heb een mooie tekst gezien, wil hem graag op mijn sleutelbeen. Iemand ervaring mee? Weet alleen nog niet welke kant van mijn sleutelbeen het gaat worden; Links heb ik al de naam van mijn oudste bovenop mijn pols en binnenkant bovenarm een flinke tekst. Rechts heb ik alleen zijkant pols de naam van mijn dochtertje. Voor de symmetrie zou ik denken aan rechts. Wat denken jullie?
Ik heb 4 kinderen en hun namen op mijn onderarm laten zetten vorige week... 2 vlindertjes voor een tweeling die helaas niet bij ons mochten blijven...
Ik wil graag een tattoo die mijn zusje ontworpen heeft op mijn pols. Ik werk in de zorg en in de regels staat geen zichtbare tattoo. Collegas doen het wel zonder consequenties lijkt.. Moet ik hem voor mijn werk verplaatsen naar mijn voet? Wie zegt dat ik er blijf werken? Wel van te voren vragen en nee horen.. Daarna doen is geen optie dan. Of gewoon laten zetten?
Mooi!! Heb je hem ook ergens op facebook staan? Ik heb hem volgens mij gister ergens gezien of ben ik dan gek?