Ik zit er meestal ook wel relaxt bij moet ik zeggen. Alleen de laatste keer moest ik liggen en dat vind ik dan weer niet zo prettig voor mijn rug haha. Zaterdag mag ik nog een uurtje en dan moet ik op mijn buik liggen en dat vind ik echt niet zo relaxt moet ik zeggen haha. Ben blij dat mijn tattoo dan af is.
Urgh m'n tattoos zijn zo droog met dit weer, zo irritant. En de hechtingen zijn eindelijk uit m'n tongsplit, wat ik maar hier kom melden omdat het nergens anders past en er ook geen algemeen bodymod-topic is
Een tongsplit Meid, deed dat niet gruwelijk pijn.....bbrrr.....ieder zijn ding natuurlijk, maar persoonlijk trekken mijn dit soort dingen niet. Al ben ik wel benieuwd naar een foto O en ik weet wel een leuk forum waar je dit soort dingen kan vermelden haha
Haha, was wel erg pijnlijk ja. Ben ook lid op het piercingforum, als je dat bedoelde? En oh, er staat ook een van mijn tattoos op. Tóch nog ontopic
Whaaahhhh....krijg er de kriebels van haha. Maar wel stoer Nee, tattoo forum, daar is ook een hoekje voor bodymod
Is dat niet lastig met eten en praten?? En wat een pijn!! Hoe lang duurde de genezing? Goh...als ik op mijn tong bijt heb ik al dagen last :S Wow.....
10 mei heb ik het laten doen, nu gaat alles gewoon weer prima Dus dat is heel snel gegaan. De eerste drie à vier dagen had ik pijn, maar daarna waren vooral de hechtingen heel irritant. Zijn er gisteren uit gehaald.
Op die foto was tie net gezet maar het hoofdje wordt bijgewerkt (denk kleur in oogjes) en de pootjes ook bij werken Zal ff foto maken van hoe die nu is
Ik heb een vraagje. Ik wil al sinds mijn 15e een tattoo en heb besloten dat die er dit jaar gaat komen. Ik weet dat ik een tekst wil en welke, maar ik wil het in een bepaalde vorm hebben en ben zelf helemaal niet handig. Kun je daarvoor ook een ontwerp laten maken? En hebben jullie nooit spijt van een tattoo? Ik ben nog steeds een beetje bang dat ik spijt krijg haha (ja, ik weet, ik ben een mietje).
Wat vet! Dat wilde mijn man vroeger ook altijd, alleen nooit gedaan. Ik vind jou tatoeages ook zo mooi! Volgens mij ben jij een heel kleurrijk persoon ^^
Dankje En dat klopt wel, haha. @suus: ja hoor, daar kun je gewoon voor naar een artist. Die kunnen goed op papier krijgen wat jij in je hoofd hebt. Ik heb trouwens nooit spijt van mijn tattoos. Daar is het leven te kort voor
@tempusfugit: ok thanks! Nee, ik denk zelf ook niet dat ik spijt krijg, maar dat is wel wat mijn omgeving mij verteld haha (vooral diegenen die er zelf geen hebben). Mijn moeder en zusje vinden het ronduit lelijk en volgens hen ben ik er geen type voor, maar ik wil het.
Ja, maar zulke uitspraken komen inderdaad meestal van mensen die zelf de schoonheid er niet van inzien Als het voor jou goed voelt, moet je er gewoon voor gaan!
Mijn ouders waren er ook niet echt gek op, maar dat maakt mij dan weer niks uit, heb het voor mezelf gedaan, niet voor een ander.