Tattoo topic deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach bij staan mensen ook vaak met mond open als ze zien dat ik flinke tattoos heb haha.
    ik zou gewoon met je ideeën naar een shop gaan.

2. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Suus, ik heb er twee. Geen spijt!
    1 al vanaf mijn 16e, ben nu 30 jaar (je hebt hem misschien wel eens gezien?).
    Vorig jaar september 1 laten zetten die symbolen en letters bevat. Echt zo mooi!
    En type...? Ik vind het eerlijk gezegd erg achterhaald dat je voor een tattoo een bepaald type zou moeten zijn.

Op mijn vorige werk zei een collega eens: jij een tattoo... daar vind ik je heel geen type voor!
    Ik dacht echt: waarom niet?
    Iedereen heeft ze :D (en dan bedoel ik alle soorten en maten mensen).

Lekker doen als jij dit wil!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Gisteren gezet! Heel blij mee. Morgen komt er nog één bij en dan ben ik voorlopig weer klaar.. Naam van ons 3de kindje op mijn pols en De namen van mij en mijn man en de trouwringen. Mijn man heeft hetzelfde alleen dan mannelijke letters..

4. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    #104 mama annemijn, 22 mei 2014
    Laatst bewerkt: 22 mei 2014
    Afgelopen zaterdag laten zetten. De naam van me zoontje op me linkerborst. Gedachte erachter is dat ik hem dicht bij me hart draag:)

Bijgevoegde bestanden:

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ooo tempus wow! Deed dat niet gruwelijk veel zeer? Ik krijg er slappe knieën van. :p

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

De genezing vooral. Eerste dagen waren echt een hel :p

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    @TempusFugit, heb je je tong gedaan omdat je het mooi vind of ook nog andere redenen?

Ik ben 37 en ondertussen tattoo's, en iedere keer roept ze weer: Dit is toch wel echt de laatste he......

8. TempusFugit

Ja, alleen omdat ik het mooi vind eigenlijk. Voel me completer met bodymods. Niet anders dan bij tattoos of piercings eigenlijk :)

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Oke cool!
    Niet iets voor mij, hou me er verder ook niet mee bezig maar vroeg het me gewoon af. Vroeger vond mijn vriendje van toen d'r tijd het jammer dat ik mijn tongpiecing eruit had gehaald hihi..

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb een tattoo op m'n linkerpols en heb een tong piercing gehad.

Als het aan mij had gelegen dat zat nu m'n hele arm onder de tattoo's. Maar ja, vriend-lief vindt ze niet mooi.
    Dus verf ik m'n haar maar knalroze. Zo heb ik tenminste iets raars :p

11. TempusFugit

@Gijsje: ik denk dat het voor veel mensen niets is, een tongsplit :p En tongpiercings zijn wel tof, was je 'm gewoon beu?

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    @TempusFugit, kan zoiets ook weer genezen? En dan bedoel ik dus weer aan elkaar. ;) Stel je krijgt van zoiets spijt kan je dan nog terug?
    Lijkt me echt gek om te voelen haha.
    Wel echt gaaf dat je dat soort dingen gewoon doet. Zou niets voor mij zijn, maar heb altijd wel respect voor mensen die gewoon doen wat ze mooi vinden. ;) Vind je tattoos ook mooi.

Ik heb zelf geen tattoo maar zou best wel willen, twijfel alleen ook wel eens of het wel iets voor me is. Aan de andere kant denk ik, ik doe het gewoon. Heb wel ideeën maar nog even bedenken wat ik echt wil.

13. TempusFugit

Je kunt het ongedaan laten maken door een operatie, het stomme is dat die ingreep pijnlijker is dan het laten splitten :p
    Thanks iig :)

En als je graag een tattoo wil, zou ik het gewoon doen. Als je het mooi vindt, is het duidelijk iets voor jou, anders zou je er niets aan vinden :p

14. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja heb verschillende piercings gehad en op een gegeven moment gaan die dingen me irriteren, met tattoo´s gelukkig niet hoor maar die worden gewoon eigen net als sproeten ofzo zeg maar,je voelt ze ook niet zitten ik denk dat dat het voornamelijk is.

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik twijfel heel erg over een kleine tattoo met de eerste letter van mijn dochtersnaam op mijn voet.
    Wat zou zoiets ongeveer kosten?

16. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Whaaa die tongsplit :p
    Vind dat zo cool! Vraag me altijd af hoe dat gedaan wordt

17. TempusFugit

@Lionne: ook voor een kleine tattoo zijn ze de materiaalkosten kwijt, starttarief begint vaak bij 50, maar verschilt per shop. Zou even rond gaan vragen bij shops.

@liefenklein: gewoon, met een scalpel :p In kleine beetjes hoor, zodat ze kunnen zien of er aders lopen enzo. En daarna hechtingen, zoals de dokter dat ook doet.

18. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

:$:
    echtttt haha ik dacht altijd gewoon knip :p

19. Logan

Logan Niet meer actief

Haha dat dacht ik ook :)

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hahahaha geweldig!! Dat is toch wel een arts die dat doet en zwaar verdoofd mag ik hopen?!

@Lionne,ik was een paar weken terug voor deze 75,- kwijt. Zou ook idd op tussen de 50-75 rekenen. (Niet echt een goede foto,hij staat op de voorkant van mijn arm iets boven mijn pols)

Bekijk bijlage 397220

Deel Deze Pagina