Nee joh, een knip erin geven is veel te gevaarlijk. Ze moeten ook rekening houden met je tongwebje enzo. En ze mogen niet verdoven omdat het geen dokters of verpleegkundigen zijn
Ik heb er 3 en spaar nu voor nr 4. Van de week op school in zomer top zagen ze de grote bloemen op mijn rug en komt er een goede bekende na mijn toe totaal verbaast " jij een tattoo ? Vind ik je echt geen type voor". Moest wel lachen. Want wat is nu weer een type voor een tattoo . Je vind het mooi of niet heeft toch niks met persoonlijkheid of uiterlijk te maken .
Heb ook al 10 jaar een tattoo op mijn enkel van Winnie de poeh. Deze wil ik laten coveren wAnt kleur is erg vaal aan het worden. Verder tribale op mijn onderrug en die moet ook hersteld worden. Na 2 rugoperaties door de midden gesneden en niet mooi gehecht na mijn zin
Aaaauuww dat je dat durft zeg! Mooie tattoo's zie ik. Ik vind de openingstattoo (ben de naam ff kwijt) echt heeeel mooi, die tekst wauw! Ik heb 2 tattoo's, na de zomer weer maar heb dr geen foto's van hihi.
Wat een mooie tattoo's komen hier voorbij! Ik heb ook net een tattoo laten zetten. De namen van mijn dochter op mijn onder arm.
@blogmamma, heel mooi! @imensa, mooi! @iedereen, mooi! Haha @tempus holy , ik hou t wel bij mn tongpiercing hihi Maar idd...wat als je ooit spijt krijgt? Kan ie dan weer aan elkaar vast gemaakt worden ofzo? @nieuwe tattoo, weet al welke tekst, ben alleen nog niet uit over welke vorm en vooral waar. (Binnenkant bovenarm, evt rug of mn nog lege voet ofzo) Wil ook eens langs een artist om tat op mn rug te bespreken voor een cover.....die is niet mooi gezet, en ipv strakke lijntjes en strakke uitlopende punten is t dik .... Opzich geen spijt van t plaatje opzich, maar t eindresultaat is gewoon tegenvallend was mn eerste....
He een mede kolibrie Echt prachtig jou sleeve...zucht.... Ik mag de 11e weer, wordt er weer wat ingekleurd. Fijn weer aan de binnenkant van mijn arm
Wow, wat een prachtige sleeves, dames! Ik hou ervan, maar durf het bij mijzelf niet. Wie weet. Ooit. Kwijl. Ik heb twee kleine tattoos en wil er nu graag een derde bij naar aanleiding van het overlijden van mijn vader drie weken geleden. Ik wil graag twee 'fladderige'/speelse vlinders, die staan voor mijn overleden papa en mama. Die tattoo mag dan ook best wat groter zijn. Ik heb redelijk precies in mijn kop hoe het er uit moet zien, maar heb er nog niet echt werk van gemaakt.
Ik wil graag een tattoo op mijn pols Maar durf niet zo goed. Bang voor de pijn ( held op sokken hè ... ) en ik ben erg benieuwd wat mijn baas er van zal zeggen ik werk met mensen dus weet niet of mijn baas het wel goed vind ... zucht