Op mijn pols... iets wat symbool staat voor mijn kids Dank de hele tijd wat als het mega pijn doet... Maar de tattoo man verwachtte 45 min ermee bezig te zijn ...
Deze heb ik nu ruim 2,5 maand. Zeer binnenkort wil ik voor de volgende, maar ik weet nog niet zo goed hoe of wat. Het gaat om het woord 'Zusterliefde' ik wil hem op mijn linker onderarm. Maar het is best een lang woord dus ik weer niet zo goed welk lettertype. Ook gedacht om hem in het oneindigheidsteken te laten verwerken, of alleen het woord met een hartje bv. Iemand goede ideeën?
Alleen het woord "zussen" of '"sisters" met het oneindig tekentje? Dat staat symbool voor jou voor oneindige liefde? Pff vind t zo afschuwelijk voor je..
Ik zit erover na te denken om de namen van mijn dochter en een voetje of hartje op onderkant van mn onderarm te zetten.. (Dat stuk waar je je armen op laat leunen.. Snappen jullie het nog ) Enig idee hoeveel dat ongeveer kost? Hoelang dat duurt? En of het heel pijnlijk is?
Dat verschilt per tatoeëerder, ligt aan de grootte en dergelijke (prijs en tijd). plaats geen ervaring.
Heb ik ook aan gedacht, maar zusterliefde heeft speciale betekenis voor me. Zo noemde ze me altijd en ik haar ook, altijd als ze me belde, of ik haar, begon ze met 'zusterliefde, hoe is het met jou?' Dat zal ik haar nooit meer horen zeggen, en daarom wil ik ook graag dat woord als tattoo En dankje, het is en blijft afschuwelijk, t gaat ook niet echt geweldig goed met me, maar dat is een ander verhaal
Minime, kijk eens op dafont.com voor lettertypes! Je kunt het woord ook intypen daar om een voorbeeld te zien. Ik heb zelf een Jellyka lettertype, vind m erg sierlijk.
Wat een fijn topic is dit. Prachtige creaties langs zien komen. Wendela; prachtig die kolibrie Tempusfugit; wauw! Jouw tongsplit, supervet, maar niks voor mij En bij blogmamam; prachtig lettertype. Bij Imensa hele mooie dingen gezien, en damn!!! Dat is me ook een fantastisch lijf om tatoos op zetten ook zeg!! En Bloem; mooi op je pols!....btw ook een lekker lakje staat er goed bij... Ik heb 3 tatoos, op mijn vinger en ring. Ben ik nog steeds super blij mee, is heel fijntjes gezet. Op mijn buik/lies hebik een vlindertje, die heb ik bijna 7 maanden niet gezien omdat ik zwanger was. Vorige week bevallen dus even kijken hoe die uit de strijd is gekomen. Vorige zwangerschap was hij nog helemaal goed. En ik heb een elf op mijn arm. Al deze tatoos meer dan 14 jaar geleden gezet. En ik vind ze allemaal nog erg mooi. Ik zal nog wel eens een keer foto'tjes uploaden om te kunnen showen. Maar heel fijn topic dit!
Er van uitgaande dat je kids geen hele lange namen hebben en grote voeten Tattoeeren zal ong. 1-1,5 uur zijn en kosten verschilt erg per tattooshop. Gemiddeld 150 euro schat ik.
In dat geval moet je zusterliefde er zo letterlijk op zetten .. Misschien als i het oneindig teken. Zusterl$efde (geen dollar maar je snapt wat ik bedoel). Ga met je ideeen eens langs een tattooshop. Vaak zitten ze vol met mooie ideeen waar wij zelf niet op zouden komen..