Hoi! Ik zou vanwege de inkomensafhakelijke combinatiekorting ongeveer 1600 euro terugkrijgen van de belasting. Maar wanneer komt dat nou eindelijk, hebben jullie het al gehad??? Ik moest ook nog 600 euro terugbetalen over het jaar 2010 En dat moest ik binnen 14 dagen betalen, maar dit duurt maanden....
Over welk jaar krijg je het? 2011? Dan heb je het aangevraagd bij je jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/354922-dagtekening-belastingdienst.html Is al een topic over
Ik heb ook recht op die combinatiekorting. Heb er net voor gebeld en er is dus wat fout gegaan bij de berekeningen van iedereen die de combinatiekorting krijgt. Daar krijgde we nog een excuus brief over en word na 1 juli uit betaald. Ik dacht ik laat het je even weten
oooh wat goed dat je gebeld hebt, ik wilde het vandaag ook doen maar ik dacht laat ik het eerst hier vragen. Wel balen dat het later komt, maar goed als het maar wel komt. (we gaan verhuizen en kopen daarmee een nieuwe ketel)