Tijdens onze verhuizing ben ik het inentingsbewijs van mijn zoontje kwijt geraakt. Ik ben helemaal niet zo n sloddervos hoor maar ik ben hem toch kwijtgeraakt. Tussen al de administratie. Nu moet mijn zoontje voor zijn laatste prik deze week geprikt worden (9 jaar dtp) en op de uitnodiging staat dat je het inentingsbewijs mee moet nemen maar die heb ik dus niet meer. Iemand hier ervaring mee?
Aiii ik heb precies hetzelfde..! Ik bewaar het bewijs in een map, maar moest toen een kopie maken van de KDV als bewijs dat hij al zijn inentingen had gehad..en toen..tsja.. Maar mijn zoontjes inentingen zijn van het CB, en die zijn op de inentingskaart afgestempeld..heeft het CB dan ergens wel iets op papier staan? Neem aan dat de 9 jarige inenting wel bij de GGD word gedaan?
tot 4 jaar liggen de papieren bij het cb, en erna bij de ggd. Uiteraard staan de inentingen geregistreerd in het dossier, en bij de entadministratie.
ja ik heb gebed en krijg een nieuwe. Ze gaan er morgen waarschijnlijk geen probleem van maken. Als ik maar even zeg dat ik een duplicaat van het inentingsbewijs krijg binnenkort. Dan moet het goed komen ik doe morgen wel even verslag.