Wie o wie weet n bedrijf dat tattoos verwijderd in de buurt can eindhoven? En ervaring? Doet het echt zo'n pijn? Ik hoor van alle kanten dat het zo verschrikkelijk is.
Sorry...maar ik moet ineens aan m'n vader denken, die poste gisteren op facebook een foto van een rasp....als tattoo verwijdering.
Zondag nog op tv gezien. Iemand die voor een chemische verwijdering ging die totaal mislukte. De tattoo werd er super lelijk van. Uiteindelijk moest hij 12 keer gelaserd worden om hem weg te krijgen..... Hij keek niet zo blij iedere keer als hij zo´n laser tik kreeg maar het resultaat voor hem was belangrijker.
Je moet eens op Het Lasercentrum | Voor Haar & Tatoeage Verwijderen kijken die zitten in eindhoven. Ben er zelf ook mee bezig.
Eindhoven ben ik niet mee bekend maar heb vorige maand mijn 1e laserbehandeling gehad..en nou.. Het doet zeer! Ik zou liegen als ik zei dat het geen pijn doet... Dus ff flink op je tanden bijten en voor ogen houden waarom je de tattoo weg wilt hebben.. Bij mij gebruiken ze een laser waarbij je geen littekens overhoudt.. Mag 1x in de 8 weken, dit omdat je lichaam die 8 weken nodig heeft om de kapot gelaserde inktdeeltjes op,te ruimen.. Als je echt veel pijn hebt dan kun je via de huisarts een verdovend zalfje vragen. Hier heb ik geen ervaring mee.