Hoi! Ik verheug me enorm op de herfst, hoe mooi de bomen zijn in oktober, lekker thee drinken met een boekje of een goeie film. Ik weet het, het is al (bijna) zo ver En op het Sintsnoepgoed. Ik heb me (op een zak taaitaai) in weten te houden, maar met moeite. Kan niet wachten tot het weer "mag"! En jullie?
Ik verheug mij ook op 5 dec. En ik verheug mij er op dat ik vlg week er even tussen uit ga met m'n zusje.
Ik verheug me enorm op de decembermaand. Ik hou echt van alle feestdagen! Daarnaast verheud ik me op een nieuwe zwangerschap. Dat getrappel in mijn buik, heerlijk!
Op de dag dat al het geklus is huis voorbij is! Op een concert in het buitenland volgende maand. Een nachtje weg met vriend, voor het eerst zonder de kleine (wat ik overigens ook weer moeilijk vind).
Op eind volgende week, dat we echt in ons huisje zitten! Maar nog meer op (ong) volgend jaar, op een groter huisje meer in de buurt haha maar voor nu is dit even goed. Ook verheug ik me op de feestdagen, heeerlijk! Die natte dagen, lekker thuis met zijn tweetjes op de bank! mmm...
Ik verheug me op de december maand. De eerste keer sinterklaasfeest met mijn kleine vent, eerste keer kerst en dan zijn eerste verjaardag! Nog 3 maanden wachten! Heb er zo'n zin in!
Ik verheug me ook echt op de tijd die komen gaat! Lekker met een dekentje op de bank, goed boek erbij! Buiten koud en vallende bladderen.. Lekker met mijn kleine kereltje erdoor heen banjeren! Daarnaast hoop ik natuurlijk achterin het jaar op sneeuw!
Ik verheug me op de rest van mijn zwangerschap. Op het halen van de 12-weken (nog precies 1 week) en dat ik het dan aan iedereen mag gaan vertellen.
De herfst en de winter. Vind het beide heerlijk. De ijskoude ochtenden met een prachtige zon. De herfst ruikt altijd zo lekker. De knusse avonden op de bank. Weer eten als het buiten donker is. Verheug me op nog een zwangerschap. De gezichten van iedereen als we het kunnen vertellen.
Ik verheug me op het afronden van mn opleiding.Dinsdag as stage,in november versneld ehbo doen.En de feestdagen gezellig met familie en in het nieuwe jaar hopelijk beginnen met laatste stage deel.
jaa de december maand heerlijk. Lekker sinterklaas en kerst, en ik verheug me op april dan ben ik uitgerekend
Ik verheug me op de pretecho over 2 weken, dan weten we het geslacht van minimens!! Als je verheug zo vaak achter elkaar leest en zegt is het echt een vreemd woord..