Tattoo vingerafdruk

Discussie in 'De lounge' gestart door Rainbow88, 30 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Heel mooi!

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Is een vingerafdruk zetten erg prijzig of valt het mee .. ? Ik heb 1 tattoo die was 160 eur vond ik toch best max..

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Die van mij vroeg 50 euro
    Ligt aan de grootte en de tijd die ze erin steken
    Deze is subtiel van grootte

4. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Misschien rare vraag, maar heb je de afdruk genomen van het overleden lichaam van je vader?

Ik vind het wel een heel mooi idee. Ik ben helemaal geen tattoo type maar zit sinds de kinderen er wel aan te denken om een soort Family tree tattoo te nemen. En zo n vingerafdruk van de ouders is ook echt supermooie.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Toen hij nog leefde (terminaal) en toen hij gestorven is.. het laatste was de mooiste..

Ja ben er heel blij mee!

Summerbelle vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    kan hem zo snel niet vinden maar heb m ook gezien als paardenbloem pluis. Was ook erg mooi.

Van ons zoontje heb ik hand en voetafdrukjes (15wkn oud maar toch gelukt, kan die verpleger wel zoenen al durfde hij ze niet te maken omdat hij natuurlijk zo innie minie was, dus dat deed ik en hij hield t papier beet) wil daar nog een tattoo van maken maar nog niet uit over de vorm, dat komt nog wel op mn pad denk ik.

Helaas geen van mn vader beschikbaar. Maar ik heb wel een foto van onze handen, hij kneep nog heel eventjes in mn hand en kort daarna overleed hij. Die kan ik altijd nog als 3d model maken of iets in die geest. Niet dat t eenvoudig wordt, maar het kan.

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Er zijn setjes te krijgen die geen inkt op de handen achter laat. Die kunnen zowel bij leven als na het overlijden gedaan worden. Ze zijn in china te bestellen maar eigenlijk elk uitvaartcentrum heeft ze wel. (mocht bol.com en aanverwanten niks worden). De kwaliteit wisselt nogal overigens, vandaar dat ik zelf het bij een uitvaartcentrum zou navragen (om daar te kopen of welke zij gebruiken).

Deel Deze Pagina