tattoo voet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nischa, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook een op me voet, maar vond het echt 100% meevallen. Heb in totaal zon 2,5 uur "gelegen" en vond het wel fijn eigenlijk haha

Voor een week of 4 geleden heb ik de naam van mijn zoontje op mijn pols laten zetten, duurde 20 minuten, maar dat was toch wel ff afzien op sommige plekken haha

2. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @chantall Ik heb ook de naam van mijn zoontje op mijn pols, dat vond ik echt mee vallen vergeleken met mijn andere tattoo's zo zie je maar dat het bij iedereen anders is. we zullen zien over een paar weekjes wat ik ga voelen hahahaha..

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik vond de tattoo op mijn voet echt de hel!

4. Que

Que Niet meer actief

Dank je wel!!

Kan je je ontwerpje niet laten zien?? Ben wel benieuwd!!

5. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja raar is dat he...

Hier een foto van me voet

6. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hier me pols

7. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    ik zal het ontwerpje morgen erop zetten oke

8. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik heb er ook 1 op me voet, van me grote teen zo schuin omhoog naar me been, maar ik vond het niet pijnlijk.. Hij dacht er zo ongeveer 2 en half uur over te doen maar omdat het zo voorspoedig ging stond die er binnen anderhalf uur op.. Heb hem nu vier jaar maar ben er nog steeds ontzettend blij mee..

9. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Bloem krijgt nog wel kleur en schaduw

10. bereke

bereke Niet meer actief

Monique, hoe is het ontwerp tot stand gekomen? Ik bedoel, heb jij prentjes meegenomen die je mooi vond en dan de artiest iets laten uitwerken? Hebben de vlinder en bloem een betekenis?

11. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    ik heb gezegd wat ik wilde en de tatooist heeft het getekend! de bloem heb ik ook op mijn buik die wilde ik graag terug op me voet laten komen! de bloem heeft zeker wel een betekenis voor mij! De bloem betekend een nieuw begin 2 maanden naar die tattoo op mijn buik ben ik zwanger geworden dus voor mij heeft het zeker een mooie betekenis, de vlinder heeft geen betekenis ik vind het gewoon mooi.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  14. bereke

bereke Niet meer actief

Ik wil ook heel graag een tattoo op mijn voet en heb al een aantal voorbeelden van wat ik mooi vind. Maar wil wel een originele en ben niet creatief genoeg om er een te beteken. En de stap om naar de tattooshop te trekken met de vraag er eentje te ontwerpen vind ik moeilijk. Schrik om niet goed uitgelegd te krijgen wat ik wil. Vooral omdat ik zelf nog geen duidelijk beeld in m'n hoofd heb. Vandaar dus mijn vraag hoe het bij jou gegaan was!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Silvia, wauw! Hoe lang zijn ze daar aan bezig geweest?

16. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @bereke gewoon goed over nadenken wat je in je gedachten hebt en dat aan de tatooist zeggen en die kan er vaak wel iets moois van maken! ik had gezegd dat ik graag iets met krullen wilde en een japanse geluksbloem wat puntjes en misschien een vlinder nou hij heeft er een paar ontworpen en deze werd mijn keuze

17. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    idd gewoon uitleggen wat je wilt,
    vaak hebben ze al zoveel getekend dat ze wel een beetje weten wat je bedoeld..
    en als je het niet mooi vind gewoon zeggen,je moet er je hele leven mee doen!

ik ga van het weekend weer 2 tattoo's zetten,
    er komt er 1 op de binnenkant van me pols, en op me ringvinger kom een naam.
    spannend!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik weet het. Maar heb dus schrik dat ik het niet goed uitgelegd krijg. Nog maar eens goed over nadenken en rondkijken en dan al mijn moed bijeenrapen.

Zit nog te twijfelen over mijn pols. Zou daar graag de initialen van mijn kinderen willen.

Maar goed, maar eerst eens met eentje beginnen zeker :). Welke zou het minst pijnlijk zijn, voet of pols :p.

19. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik kan je zo al zeggen.. ik heb de naam van mijn zoontje op mijn pols en ik voelde er letterlijk helemaal niks van! ik heb er ook nog 1 op me onderrug die viel ook wel mee, heb er ook nog 1 op mijn buik. die vond ik wat pijnlijker. maar zo als je hier leest is het bij iedereen verschillend. het is net een schaafwond zeg maar fijn is het niet maar pijn ook niet vind ik dat he die op mijn pols zou ik zo 100 keer over willen doen ;)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Maar die is dan weer zo zichtbaar. Heb ik op zich geen problemen mee maar misschien eventuele toekomstige werkgevers wel. Ach ja, eerst maar eens die voet en dan zullen we wel zien!

Deel Deze Pagina