Ja Deed ook wel zeer, vooral omdat hij eerst zonder inkt tattoueerde omdat ik geen zwarte buitenlijntjes wilde, en kleur blijft niet zo goed op zn plek. Dus maakte hij eerst bloedlijntjes en toen nog een keer met kleur er over. Auw! Maar tis wel super mooi geworden
haha tis wel te doen hoor, gewoon lekker zitten kletsen, man en Sterre waren ook mee Maar ondertussen dacht ik wel steeds, is het al klaar, is het al klaar, is het al klaar
Haha kan ik me voorstellen! Ik wil de mijne onderaan m'n nek/op m'n schouder dus hopelijk valt het daar een beetje mee.
Als er geen botjes dicht onder de huid zitten gaat het wel, ik vond die op mn rug erg mee vallen, die duurde 3,5 uur. Alleen sommige stukjes deden zeer, leek wel of mn zenuwen een beetje raar deden, vervelend gevoel! En ik was toen ook alleen, misschien scheelde dat ook wel, geen afleiding.
Ja ik heb onderaan m'n rug een tattoo, en op sommige momenten voelde ik bijna niks, en op andere momenten dacht ik dat hij met een mes in m'n rug aan het kerven was.
Precies Als je gaat moet je gewoon iemand mee nemen die lekker kletst, dan heb je er echt minder last van!
Mijn vriend valt dus af. Naja die neem ik wel mee, maar meer omdat hij het erg fascinerend vindt om te zien. Maar de tattoeëerder is een goede kennis van ons, dus dat komt wel goed.
Ik heb er 1 op de binnekant van mijn kuit. En die was te doen maar op sommige momenten ( de lijntjes van de krullen en boogjes) even gevoelig. Het is ook een redelijk dun huidje daar. Toen hij begon dacht ik even van ohhh dat jeukt toch niet hoor.. Begon gelijk te zweten en alles, maar na 10 minuten was de pijn niet minder maar begon mijn lichaam eraan te wennen.
haha mijn tattoueerder is dat ook En hij en mn man en zijn vrouw kakelen de oren van je kop, echt fijn
@Marijke; ja mijn vriend en de tattoeerder en zijn vrouw zullen volgens mij ook wel goed gaan kleppen. @Draak; jaja, veel beloftes.
Maar hadden jullie dat ook? Dat je lichaam reageerde in eerste instantie door te zweten ed? (zie evt post op de vorige pag)
JA echt wel! Leek alsof ik opvliegers had ofzo... Heb m'n vaders hand ook helemaal fijngeknepen de eerste minuten.
ja ik dus idd ook zweten en even een heel raar gevoel (duizelig,zweverig weet ik het, iig raar in mijn hoofd) Maar dat ging snel wel. Was wel blij toen hij af was al heb ik maar een uurtje gezeten.
ik wou ook nog even reageren als het mag. Ik vind de pijn totaal niet op elkaar lijken. Ik heb 2 tattoos. 1 op mijn buik en die voelde ik zowat niet. En 1 op de binnekant van mijn enkel, die deed wel zeer. ( zit ook op het botje ) maar wat velen al zeggen. Een piercing is een korte pijn en een tattoo is langdurig irritant. Maar de napijn is veel minder erg, het ging bij mij wat jeuken en toen was t helemaal over. Sommige piercings heb ik soms nog steeds last van ( lees een aantal jaar geleden laten zetten ) Veel plezier ermee Liefs
ik heb tattoos op mijn buik, het vel daar is mega gevoelig dus ja het deed echt pijn! maar het was zeker de moeite waard.
ik vind pijn een groot woord...heb nu tong en navel piercing....vroeger ook onder mn lip...heb die van mn lip en navel 2x gezet (kwas piercing kwijt en was dichtgegroeid!) En heb een tattoo op heuphoogte onder stringzegmaar aan de voorkant...tja tis allemaal niet prettig maar ECHT pijn...nee dat vind ik niet