Nog maar een keertje proberen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb al een aantal malen een oproepje geplaats over dat ik eigenlijk toch wel echt een leuke vriendin/vriendenstel in mijn leven mis. Ik mis dat ene contact weet je wel, die mij ook eens een appje stuurt van hee daan zin om ff thee te doen of ff te winkelen of ff bij ons binnen lopen alleen of met man/kinderen en gezellig blijven eten ofzo.....
    Ik heb eigenlijk maar 2 echt meiden die ik met regelmaat zie en voor de rest hier en daar wat kennissen.
    Ik kom zelf uit Eindhoven en zoek meiden die ook uit die hoek komen en zo rond de 30 zijn......:D

Op facebook ben ik ook te vinden trouwens https://www.facebook.com/jdq.ds?ref=tn_tnmn

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Stoer dat je dit doet! Helaas woon in in NH, beetje ver om "even" te komen buurten! ;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik had zo ja gezegd! Je lijkt me een hele leuke meid. Maar woon In utrecht. Wil evengoed wel met je appen hoor. Pb maar.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah gadver ik kom uit Eindhoven maar woon tegenwoordig in Frankrijk ... dus erg jammer ... maar je mag me altijd mailen :D Is dat wat!

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Woon ook niet echt in de buurt maar app-en kan altijd...
    Pb me maar... En met t ov is er wellicht nog wel es wat af te spreken.... ;)

Knufs

6. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn, alleen woon ik in Friesland! Dat is ook een beetje te ver weg, jammer (maar als er mensen in Drachten en omgeving zijn die ook op zoek zijn naar vriendinnen van rond de 30? Kom maar op!)

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hahaha heb een vriendje uit drachten gehad....mannn 3 uur in de trein heen en terug wat een eind hihi.

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik heb echt hetzelfde gevoel...
    Nu woon ik niet op heel korte afstand van je (in de buurt van Nijmegen), maar appen kan altijd en ach het is niet de andere kant van de wereld. Vl komt uit Achterhoek en das ook een uurtje rijden, doen we ook regelmatig... :) Niet helemaal wat je bedoelt, dat snap ik, dus kijk maar... je mag me altijd pben...

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ehv-35jr.
    In welke wijk woon je?

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ben trouwens 32...

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ehv-tongelre 29 jaar. Ben geboren in Dordrecht. Voor veel vroegere vriendinnen is de afstand te ver dus geen contact meer mee. Pb maar

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    niet uit eindhoven maar tilburg...
    ben 32 jaar!
    als je het leuk vind pb maar...

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wat een lieve reacties allemaal ;)

15. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Helaas hier almere... Beetje te ver uit de richting...
    Maar ik herken het probleem hoor!!
    Hier ben ik 1 van de weinige die nu pas in de luiers komt (meeste hebben al oudere kinderen) en ik ben de laatste die nu aan kinderen begint... Daardoor mis ik af en toe weleens een vriendin die net als mij ook net in de luiers zit of zwanger is.... Uit Almere.... Rond de 30 (ikzelf ben 30) pb maar als het je wat lijkt!!!

Vind het wel heel stoer van je dat je gewoon het aangeeft... En het is zo jammer dat je zo ver weg woont...

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik kom oorspronkelijk uit Ehvn.
    Woon nu in Helmond :D
    Weet nie of je dat ver vind

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ohhh, zat net te denken om ook een oproepje te plaatsen...binnenkort gaan wij nl verhuizen van NH naar Bergeijk...

Het lijkt me gezellig om dan ook mensen te leren kennen en Eindhoven is dichtbij. Zullen we eens PB-en? :D

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jammer dat je in brabant woont! Anders had ik het zeker leuk gevonden!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier nog een helmonster (;)) alleen 25 jaar..! Voor wie t gezellig vind pb maar.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik woon in eindhoven :) ik woon bij het Catharina ziekenhuis, boven vk t noorden.

Deel Deze Pagina