Ik zou zonder komma doen En dan in het puntje van het hartje beginnen (Onderin) en dan links naar boven de eerste zin en dan vanaf het tweede boogje de 2e zin naar beneden. Dat t punt tussen de bollinkjes boven als 'komma' dient. Snap je t?
Daar dacht ik ook aan. Met the erbij vind ik het het mooist. Heb wel voor de derde optie gekozen weet alleen niet of getatoeerd een komma mooi is?
Het wordt sowieso de tekst als ik 'm hier heb gepost, komt uit een nummer van de meest geweldige band ter wereld, en heeft daarom extra veel betekenis voor mij.. Ik denk dat ik voor optie 2 ga, en misschien dan inderdaad zoals iemand hier zei, hem van onderuit laten lopen..
Thanks Lotte! Okay; Een paar weken terug ben ik naar een shop geweest, daar kwam ik met m'n idee en vertelden ze me meteen dat het onmogelijk was Het zou allemaal te klein worden, zij konden zoiets absoluut niet zetten. Ik liep al een jaar met dit idee, dus was vreselijk gefrustreerd, heb op een tattooforum gevraagd of mensen daar dachten of dit écht onmogelijk was, en daar hebben ze een naam gegeven van iemand die goed is met letters en kleine details, en die dit waarschijnlijk wél kan zetten. Ik heb haar gemaild, met m'n idee, zij is aan het ontwerpen gegaan, en we hebben een afspraak gemaakt.. Morgen is het eindelijk zo ver!
Ben er helemaal blij mee! De hartvorm is niet heel duidelijk, misschien dat ik 'm ooit nog eens laat schaduwen ofzo, maar voor nu ben ik hartstikke tevreden!