Prachtig geworden! En zo te zien is hij helemaal niet dik en heb je geen wondjes oid. Waar heb je hem laten zetten?
toen ik de 1e pagina las dacht ik; he bah! Niks aan zo.... maar nu ik de foto zie; gewoon echt súper gaaf!
Bij Mayke van Ladyluck in Weert! Ontzettend lief meisje, en ze is echt goed in wat ze doet! Toen ik bij de Bunker in Breda was riepen ze dus meteen dat wat ik wilde absoluut onmogelijk was, dat dat nóóit gezet zou kunnen worden, en moet je nu eens kijken! Ik ben zo blij! M'n huid pakt 'm inderdaad goed hoor.. Bijna niet rood en ook amper gezwollen! @de rest; Dank jullie wel!
das niet ver van hier... ben aant kijken op haar site, ze heeft die letter bij jou echt kei mooi gemaakt, super!
Ze is echt geweldig hoor! Ik zag jouw topic nu net, en als je nog niet helemaal uit bent over het ontwerp kun je haar ook mailen, als je niet meteen langs wilt! Er zijn maar weinig tattooeerders die je via de mail willen helpen, maar Mayke maakt er geen probleem van!
Ik ken bunkertattoo niet. Waar je ook nog ff kunt kijken is swallow ink in bergen op zoom. Die hebben bij mn man 2 hele mooie gezet.
Wat raar dat de Bunker zo reageerde. Mijn tattoo en twee van mn vriend zijn daar gezet en het zijn echt meesters in hun vak.. Maar goed, ik ben ook eens in Weert geweest met een vriendin en zij is inderdaad ook super goed! En het resultaat mag er wezen, hartstikke mooi meid!