Maak je er tijd voor of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliesje, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik ben even benieuwd naar het volgende...

Heb jij een make-upje op, haartjes netjes en leuke kleding aan als je je kiddos naar school brengt en haalt?

Of boeit je dat juist helemaal niks 's morgens maar zie je er bij het ophalen wel "verzorgd" uit?

Of doe je überhaupt nooit iets aan jezelf? ;):p

Ben wel benieuwd waarom jullie dit wel of niet doen. :)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik douche 's morgens, kam m'n haar en doe dagcrème op en dan houdt het op. Ik heb helemaal geen zin om mezelf op te maken.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn zoontje gaat nog niet naar school pas over een paar maanden maar ik ken mezelf en ja ik zal dus me wel netjes aankleden en opmaken als ik hem wegbreng.

Maar er zal vast wel een keer komen dat ik hem in mijn joggingpak met uggs zal wegbrengen!

Ligt maar net aan mijn bui die dag en of ik er zin in heb.

Maar hou er wel van om verzorgd de deur uit te gaan.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    nee ik bind mijn haar in een staart en zo breng ik de dag door

Alleen als ik ergens heen ga zoals visite, restaurant et cetera.. maak ik me op.

Tijd zou ik misschien wel hebben maar ik vind het niet belangrijk.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb nog geen schoolgaande kindjes, maar neem aan dat je het ook algemeen bedoelt??
    Ja, ik probeer er altijd verzorgd uit te zien. Ik heb niet dagelijks make-up op, vaak wel, maar dat heeft voor mij niet per se met verzorging te maken, maar zorg dat mn haar gedaan is en dat ik leuk aangekleed ben als ik de deur uit ga. Je zult mij nooit in een joggingbroek en een petje op weg zien gaan;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Hier hetzelfde, gebruik ook geen tot weinig make-up.. (mijn dochter zit nog niet op school overigens)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moet naderhand meteen door na me werk en dus doe vlug me haar in een staart, smeer wat foundation op en klaar :). dit is standaard. echt opmaken doe ik eigenlijk nooit tenzij ik samen met mijn partner een avondje wegga of met kerst ofzo :). kleding is hier altijd het zelfde en simpel. (spijkerbroek en leuke trui) geen flodderbroek ofzo. vind ik zowiezo schandalig om mee naar buiten te gaan. oke om de prullenbak buiten te zetten misschien maar toch niet om je kindjes naar school te brengen. zie zo vaak moeders waarvan ik denk " die gaan zeker weer meteen terug naar bed". trainingpak aan en crocs bijv. echt schandalig

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Helemaal tip-top zie ik er misschien niet uit, maar zorg er wel altijd voor met zowel het wegbrengen als het ophalen, ik er toch wel redelijk uitzie. In ieder geval doe ik m'n haar (niet gestyled alla avondje uit, maar wel lekker in model), teken m'n wenkbrauwen, potloodje op onderste ooglid en mascara.. Ik ben blond, als ik niets op m'n ogen smeer lijk ik wel een ziekte te hebben, echt heel dom gezicht. M'n wenkbrauwen zie je niet eens als ik er niets aan doe:D

Alleen zomers komt het wel een enkele keer voor dat ik geen make-up op heb, omdat we meteen doorgaan naar het zwembad of strand..Maar lekker voel ik me dan niet hoor;)

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het eerste, make-up op, haren gestyled en leuke kleding aan. Elke dag, zondags en doordeweeks :D

Waarom? Omdat ik dat altijd heb gedaan, sinds ik 15 ben ongeveer maak ik me op (wel naturel, ben geen verfpalet) en dat ben ik blijven doen, kind of geen kind maakt daarin geen verschil vind ik.
    Ik sta er ook een half uur eerder voor op en als ik 's ochtends mijn haar moet wassen (eens in de 3 dagen) dan sta ik een uur eerder op.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nope hier niet hoor kam wel mijn haar dat staat niet omhoog ofzo. of ik doe nu (lang leve koude weer) een muts op hahaaha. make-up ook niet vind ik ook niet belangrijk.
    zo liep ik vanmiddag met ophalen zelfs nog met mijn laarsen open ff snel naar binnen hahaha ff snel erin geschoten jas los auto loopt hahahaha.

11. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hangt van de dag af. En van de periode waarin ik zit. Soms maak ik me wekenlang mooi op. Soms doe ik weken helemaal geen make-up op. En soms doe ik mijn haar wel, soms niet. Zoals nu met dit koude weer plakt het de hele dag aan mijn gezicht vast (statisch), dus dan doe ik het in een staart. Behalve onderweg met de muts op, dan even los, anders ziet het er niet uit :D Ik zie er qua kleding wel altijd verzorgd uit. (Al kom ik er soms pas halverwege de dag achter dat één van de kinderen 's ochtends z'n neus aan mijn trui heeft afgeveegd.... :):))

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mm nee ikmaak me niet elke dag op. gooi eenborstel door mn haar en klaar. make up enzo doe ik vaak alleen als ikeenfeestje heb ofzo

13. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    +1 voel me anders niet fijn

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Zo denk ik er ook over.Ik ga altijd netjes aangekleed en wel opgemaakt de deur uit.En ook mij zul je nooit met een joggingbroek of petje de deur uit zien gaan.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik draag ook geen make up, maar zou ook nooit in een joggingbroek de straat op gaan.

16. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik heb nog geen schoolgaande kinderen, maar ik vind het wel belangrijk om er verzorgd uit te zien als ik de deur uit ga. Leuke kleding, m'n haar gedaan, crème, luchtje op, mascara, blush op m'n wangen. Ik moet wel echt ziek zijn wil ik in m'n campingoutfit zonder make-up over straat gaan. :p

17. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik sta niet met make-up op op het schoolplein (draag sowieso bijna nooit make-up), maar zorg wel dat ik gedouched ben en netjes aangekleed. Je zult mij dus niet in een joggingpak aantreffen...

18. silvermist

silvermist Niet meer actief

hier net zo maar ik ga er niet eerder voor op staan ;)

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb 2 babies en 1 peuter, ik sta ontzettend vroeg op, en ik neem de tijd om me te verzorgen zowel sochtends als savonds. Sochtends heb ik minimaal 20-30 minuten nodig en savonds ongeveer een kwartier.
    Maar dan doe ik niet uitgebreide makeup op, meer dat ik me was en tanden goed poets, lenzen schoonmaak, en geurtje op, gezicht goed was en insmeer, en mijn haren moeten goed zitten :)
    Waarom? Omdat ik het fijn vindt om er verzorgd uit te zien, anders voel ik me een slons.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik sta een uur eerder op dan mijn kids, niet alleen om te douchen en make-up en haren te doen. Maar ook om even in alle rust van een lekker bakje koffie en ontbijtje te genieten.

Deel Deze Pagina