Sinds het weekend slaap ik heel slecht vanwege een zere rug. Gisteravond op bed hsd ik buikpijn, dacht mn darmen. Heel de nacht wakker gelegen en uiteindelijk nog 3 uur geslapen. Ben nu ontzettend brak maar ben toch gaan werken. Loop nu als een haleve zombie rond met zere rug, buikpijn en misselijkheid. En nu ben ik zo bang voor de echo donderdag. Ik weet dat het erbij hoort allemaal en rugpijn ben ik toch al gevoelig voor.. maar is toch wel vroeg in de zwangerschap? Ben nu 9+4.
Ik heb de eerste weken van deze zwangerschap ook erge rugpijn gehad. En zie banner tot nu toe gaat alles goed en geen zere rug meer
Gelukkig dat het herkenbaar is. Ik heb ook sinds vandaag flink last van m'n darmen. Hopelijk gewoon een kwaaltje en hebben we donderdag weer een super mooie echo!
Ik herken je klachten. Heb de destijds ivf arts gesproken en ze vertelde dat ik het zo moet zien: er is een flinke verbouwing aan de gang in je lichaam. Daar horen pijntjes bij zoals rug en buikpijn. Dat heeft mij wel geholpen om de eerste weken door te komen.