tattoo zetten waar in Rotterdam+ideeen voor liestattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    bij je heupbot is het het pijnlijkst, maar dit was mijn eerste tatoo en ik vond de pijn best mee vallen...

een kennisje heeft hem op haar voet laten zetten en die had erg veel pijn zei ze...

2. Que

Que Niet meer actief

Ik heb er ook 1 bovenop mijn voet staan. Ze zeggen dat het idd de pijnlijkste plek is. Maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!

En ik denk ook dat iedereen zijn of haar pijngrens anders is.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Even snel terug gelezen en je hebt hem dus al... dus mn reactie hoeft niet meer haha!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Ik heb er ook één op mijn voet en heb met het zetten weinig last gehad, maar daarna was m'n voet erg dik en kon alleen maar mn nike air max schoenen aan!

Verder heb ik best last gehad van mijn rug tattoo, met name in het midden ( ruggewervel ) en boven bij mijn nek...

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

@TS: Hij is mooi geworden zeg ... :D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Erg mooi hoor, netjes!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb m ook op mn voet en ik had echt nergens last van:D

Blijf er ook bij verschilt per persoon want die inimini die ik op mn hiel heb vond ik meer pijn doen dan die op mn voet :D

Maar je hebt een mooie tattoo laten zetten..!!

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb er ook 1 op me voet ik vond de eerste x niet zo heel pijnlijk,maar toen moest hij later bijgewerkt worden en dan vond ik wel pijn doen ;)

ik heb er ook 1 op me hiel,die vond ik ook wel meevallen.
    en op me buik vond ik ook meevallen..

nu wil ik hem op me lies,maar dat lijkt me wel best pijnlijk

(voordat jullie denken dat ik helemaal onder zit ik heb kleintjes,allemaal op een plek die je makkelijk kan verbergen:D)

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha ik heb er ook 6 hoor :D

En zijn ook allemaal niet echt "groot"

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    de mijne is ook heel onzichtbaar.. met ondergoed aan zie je hem niet eens... maar trots dat ik ben.. :D zou het liefst naakt rondlopen op dit moment haha...

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

De meest pijnlijke plek is in je zij, dat houdt zelfs een stoere grote vent niet al te lang vol hoor. Al zijn vrouwen wel stoerder trouwens bij het zetten van een tattoo! :D

Heb zaterdag mijn 4e tattoo gehaald, helemaal blij en ben er denk ik nu wel klaar mee :p

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb zelf 3 tattoo's en heb de laaste een maand geleden laten zetten. Ze zijn allemaal gezet bij Endless Art in Den Haag door Andy! Echt een top tatoeerder. die op mijn veot staat ook in hun 10 jarig bestaansboek :) dus ben ik ben natuurlijk super trots erop! En ze doen een tattoo nooit 2 x zetten. Dit was mijn eigen ontwerp en heb ik laten zetten voor mijn overleden moeder. Dus dat is echt wel een fijne geruststelling.

Deel Deze Pagina