hallo, ik heb een vraagje.. ik wil graag de naam van mijn overleden zoontje tatoeeren wil het waarschijnlijk op mijn pols.. maar nu zeggen er mensen is dat wel verstandig zo word je er iedere dag mee geconfronteerd.. wat is jullie mening hier over? of een mooie plek voor zijn naam? liefs sheila
Ik vind het een mooi idee om de naam van je zoontje te laten tattoeren (schrijf ik dat goed?). En die tattoeage zie jij elke dag, dat wel. Maar dat hoeft natuurlijk geen belemmering te zijn voor jou. Wat misschien wel moeilijk is, zijn vragen van de omgeving. Een tattoeage op een pols valt natuurlijk op en mensen zijn snel geneigd om te vragen wat voor tattoo je daar hebt. Dat hou je de rest van je leven en je moet je denk ik afvragen of je iedere keer met die vraag geconfronteerd wilt worden. Ik wou zelf ook graag iets met de naam van mijn dochtertje bij me dragen. En het liefste iets wat ik zelf elke dag kan zien. Ik heb daarom een armbandje laten maken en daaraan hangt een hartje met haar naam en geboortedatum erop en een bedeltje van een vlinder. Voor mij is het toch iets tastbaars en biedt me veel troost. Groetjes, Romy
hoi hoi ook ik heb een tattoo laten zetten van mn zoontje. ik heb een jongetje met engelen vleugels wat ligt te slapen met zn naam en geboorte datum laten zetten..deze heb ik op mn hart laten zetten.. dit omdat ie voor altijd in mn hart zal zitten vond ik dit een mooie plaats..ik heb op mn arm een tattoo van mn man en mij samen waar de kleintje onder komen maar omdat dit een apart iets is heb ik em op mn hart laten zetten... doe waar je je zelf goed bij voelt en luister neit te veel naar anderen liefs
ik heb ook een tattoo laten zetten voor mijn zoontje (zie album) ik vind het juist een mooie herrinnering en zie het niet als confrontatie zo draag ik hem voor altijd bij me... als jij je er goed bijvoelt is het toch goed succes meid
hallo, ik en er helemaal uit.. mensen brachten me aan t twijfelen.. maar wil de tattoo toch.. vind hem ook super mooi.. en kan eigelijk niet wachten tot ik hem krijg!= zie het zelf ook neit als confrontatie ik vind het iets om trots op te zijn.. en ben ook super trots op mijn zoontje en dat mag iedereen weten! bedankt allemala liefsss
Mooie tattoo dames! ik heb de tattoo zelf ontworden met mijn vader samen.. die gaat hem ook zetten.. de sterren zijn van het geboorte kaartje.. zie album
heel goed van je meid volg je eigen gevoel en trek je niks aan van wat andere er van vinden! jij krijgt hem voor altijd op je lichaam ik ben benieuwd
Dank jullie wel.. ben er ook heel trots op :d als hij op mijn pols staat.. maak ik meteen een foto liefsss @ loopy stoer zeg voetafdrukjes!
Mooi ontwerp hoor. Ik heb op mijn voet een tattoo laten zetten. Lotte`s naam met ook een ster ( zie album ). Mijn man heeft haar naam met hetzelfde lettertype maar zonder ster, aan de binnenkant van zijn linker bovenarm. Ben er heel blij mee. Ben benieuwd naar je foto als het gezet is. Toch een speciaal moment.