Tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door mutselfrutsel, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi ...

Wat gaat dat een mooie tatoo worden zeg..twee mooie ontwerpen en de betekenis vind ik ook super mooi..

Ikzelf heb twee tatoos..eentje op de zijnkant van mijn kuit..die was 300 gulden en een op mijn pols, die was 75 euro.

Deed niet echt pijn ofzo..in het begin een irritant gevoel en later vond ik het wel lekker eigenlijk, haha

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb 3 tattoo's.
    2 op mijn buik (aan elke kant 1) en op mijn onderrug.

Op mijn buik deed veel meer pijn dan op mijn onderrug, onderrug was meer irritant dan pijnlijk, maar buik was bijna niet uit te houden van de pijn.

Triball op mijn rug was 300 euro
    3 sterren van groot naar klein (de kleinste niet ingekleurd de grootste roze en de middelste zwart) op mijn buik was 80 euro
    een hele mooie tekening met takjes, bloemetjes, vlindertjes sterretjes in alle kleuren was 380 euro.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Ik heb een dolfijntje op mn bovenarm. Die heb ik 8 jaar geleden laten zetten en ik weet niet meer wat die koste.

Ik heb een tribal op mn schouderblad die kosten volgens mij rond de 150 euro. En later heb ik daar later de naam en geboortedatum van mn kleine bij laten zetten dat was volgens mij 65 euro.

Geen van allen vond ik echt pijn doen. Het is een raar gevoel.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb er 1 op mijn onderrug en 1 op mijn voet, ik vond het op mijn voet pijnlijker.

Oh ja, ik heb er 200 euro voor betaald :)

5. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik heb een chinees woord / gezegde rechts onderaan mijn buik (beetje lastig uit te leggen, maar je ziet hem net als ik mijn bikinibroekje aan heb :D) Kostte me 4 jaar geleden € 175,-.

En qua pijn... toen ik m liet zetten vond ik t tegenvallen, maar zou t zo weer doen hoor (en ga ik binnenkort ook doen, alleen nog even sparen hahaha)

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb een ring laten zetten, samen met mijn man.
    Een tribal in het klein.
    Wij waren beide 75 euro kwijt.
    En pijn, nee vond het wel een apart gevoel....

7. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik zou ook nog steeds een tattoo willen maar weet niet wat. Daarom nog maar niet. Dat programma LAink vind ik ook leuk om naar te kijken, tattoo's vind ik echt altijd wat hebben en leuk als mensen dat hebben alleen vind ik mezelf er geen "type" voor. Mijn vriend heeft precies hetzelfde: hij weet dat ik het prachtig vind maar hij vindt het ook niet bij hemzelf passen... Slaat eigenlijk helemaal nergens op als ik het zo schrijf maar blijkbaar willen we het allebei niet graag genoeg.:)

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik heb 3 tattoo's..
    Twee op m'n pols; het woordje HOPE met sierletters en daarboven een roze diamantje.
    Bekijk bijlage 25315
    Op m'n zij een lotusbloem met een cherryblossem ernaast'.
    In m'n album; staat een buikfoto en daar is die een klein stukje van te zien. NIet zo duidelijk.

De pijn op m'n pols viel wel mee, niet erg prettig maar t ging, die op m'n zij AU dat deed echt pijn. Maar goed het staat er op haha.

De prijzen weet ik zo niet meer, wel allemaal onder de 100 euro.

9. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik heb er 1 op mijn onderrug. Tijger met tribals eromheen. Ook jaren over gepiekerd, en toen ineens! JAA IK GA EEN AFSPRAAK MAKEN! :)heb hem nu 2 jaar. en koste 400 euro..erg veel geld ,als ik er af en toe aan denk haha mar ja ,dat heb je er dan wel voor over alls je iet GRAAG wilt! En deed best wel zeer, vooral vlakbij je stuitje, en de zijkanten op je onderrug. erg gevoelig. Hij is er ongeveer 2 uur mee bezig geweest,inc 10min pauze. succes meis! komtwel goed,vooral als je het ECHT WILT!!! ;)

LIEFS Suzanne

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb er 3: een grote leeuwenkop in een zon op mijn onderrug, die was € 350,-, 4 kattenpootjes op mijn schouder, die waren zo'n € 50,- per stuk en de eerste 2 waren samen FL 70 en ik heb een bloemenstreng op mijn voet, van mijn enkel naar mijn teen met daarin de as van mijn mama verwerkt. De prijs daarvan was laag, maar dat kwam omdat mijn tattoeerster zelf net haar moeder had verloren en mijn actie heel mooi vond!
    Die op mijn rug deed alleen pijn op mijn nieren en daar ben ik toen ook lichamelijk ziek van geweest (opgezette klieren, koorts) en die op mijn voet was verder het meest pijnlijk, maar allemaal wel te verdragen hoor! Alleen bovenop je voet, met name bij je teen, is de huid heel dun en er lopen veel zenuwen, dus dat voel je wel.
    Het is wel belangrijk dat je een goede tattoeerder hebt, want je lichaam trekt uit reflex je voet weg (daar kun je zelf niets tegen doen) en een tattoeerder moet daar wel op voorbereid zijn, anders krijg je zo'n mislukte kleutertekening! :D

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, met die leeuw is ze 5,5 uur bezig geweest (wel in 3 sessies ivm gevoeligheid) en die op mijn voet ruim een uur. Pootjes waren zo gezet!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

Ik heb er 3!

1e; op mn onderrug, een Tribal met een hart en het midden.. en lijnen erom die er aan vast zitten..die aan de buitenkant smal zijn en hoe dichter bij het hart worden ze breeder. Staat voor mensen die zijn overleden niet meer te zien zijn maar wel in mn hart zitten..kosten 125,= euro.. en was hij 1 uur mee bezig.

2e; een karper op mijn onderbuik / lies.. Heb het niet zo op namen van je man of vriend, mijn vriend is fanatiek karper visser en heb hem ook ontmoet op die manier.. dus vandaar een karper.. als het ooit uitgaan zit ik met een karper jaa.. dat klopt maar is toch een herrinnering.. 75,= euro.. 45 min stond hij erop los uit de hand!!

3e; De Letter R, op mn rechter enkel binnen kant. Voor mijn plotseling overleden neef.. 35,= euro.. 5 min :D

ik vond die op mn rug het vervelendst nog niet eens pijn doen.. Op mn buik en enkel was gewoon heerlijk :D haha

Liefs xx

13. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    Dit is mijn laatste tattoo.
    6 uur werk. Gratis ( eigen studio)
    De pijn hangt van ook van je pijngrens af, je gezondheidsconditie en belangrijk is dat je van te voren even goed eet.
    niet te druk maken gewoon over je heen laten komen.
    Het is meer irritant als pijnlijk hoor.

De nazorg is het belangrijkste voor een blijvend mooie tattoo.
    Dus niet krabben als het jeukt, geen velletjes aftrekken, onder de zonnebank of gaan zwemmen.

In ieder geval veel plezier

14. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Ik heb 1 tattoo maar ik wou dat ik hem niet had. Heb hem op me schouderblad en is met dwang gezet door mijn ex. Heb hem een keer laten verkleuren want anders moest ie er een TE grote er over heen maken en weg laten halen is helemaal al zo duur.

Wil wel weer een tattoo van mijn kinderen in tribalvorm maar wat weet ik nog niet precies...

15. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik heb 1 tattoo.. nu ruim anderhalf jaar
    Links bij mn heupbot, dus zo bij mn buik.
    Zijn 2 sterrebeelden, kreeft en tweeling (van mijn vrouw en ik)
    Zij heeft dezelfde alleen dan op haar linker pols staan (bovenop)
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-BMWYNYPN.jpg
    (Foto is gemaakt met ong 14 weken zwangerschap)
    Weet neit precies hoelangie over deed, maar kostte 75 euro.
    Was een eigen ontwerp van ons, hij heeft hem 'netter' gemaakt.

Vond het een beetje prikken op de plekken waar hij echt op het bot aan het tattoëren was, maar niet pijnlijk ofzo.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb er 2..
    Begonnen toen ik 18 was met een tattoo op mijn onderrug, tribal met een hartje (best groot) kostte €180,- en was meer irritant dan echt pijnlijk behalve aan de onderkant bij mijn stuit.

http://images.sugababes.nl/user_pics/337/337434_296d206473.jpg

En in juni eentje laten zetten van mijn zoontje zijn naam op mijn enkel, heb gekozen voor niet te groot en ook nog niks eromheen.
    Dat komt misschien later nog, maar als we ooit nog een 2e mogen krijgen wil ik zijn/haar naam er nog graag onder vandaar.
    Die kostte €60,-

http://94.100.114.31/620950001-621000000/620994901-620995000/620994913_5_Z2qj.jpeg

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb gister een tattoeage laten zetten op mijn enkel Met de naam van mijn dochter..
    Bekijk bijlage 26190

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
  19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb op m'n boven arm een hoop, geloof, liefde teken en was 125 euro kwijt, bij mij deed alleen de buiten lijnen echt pijn, inkleuren gelukkig niet

20. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik heb er 1 op mijn pols en van de zomer 1 op mijn voet laten zetten die was behoorlijk pijnlijk op sommige plekken ,maar hij zit er op :D

en ik ben nu alweer aan het kijken voor een volgende op mijn andere pols ;)

Deel Deze Pagina