tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @koffieleut; erg mooi, beiden ontwerpen, die tweede is alleen wat voller zal die ook wel op je pols passen?
    ben heel benieuwd of het ook een speciale betekenis heeft die vlinder, of ben ik dan te direct? ik vind vlinders namelijk ook erg mooi, maar heb altijd het idee dat dat dan in verband wordt gebracht met een "vlinderkindje"....

2. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik wou graag ook eentje op me pols maar ik zit dus ook met het zelfde probleem.
    wij dragen ook kleding met korte mouwen.en had eentje al gezegt van als je nou een kleine eentje neemt en daar een armbandje over heen doet zien ze het niet.
    ik wil zo wie zo geen grote op me pols.
    maar een op je bovenarm is dat niks?
    ik zegt maar wat?

3. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ja zou kunnen dat die 2e niet gaat passen... Maar ben ook al vrij zeker dat ik toch de eerste ga nemen!
    En deze vlinder heeft voor mij geen speciale betekenis,(het zou wel kunnen) maar wil er misschien wel nog 3 sterretjes bij laten maken omdat ik 3 miskramen heb gehad...

@consider, afdekken met een gaasje dan maar? Ik zou het anders ook niet weten...

4. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Op de bovenarm lijkt mij persoonlijk niet mooi.
    Maar je kunt best een kleintje op je pols nemen zodat je hem makkelijk kunt bedekken met een horloge/pleister oid.
    Dat wilde ik eerst ook doen... ;)

5. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    das ook een idee.
    ga binnen kort met me man mee voor zijn tattoo en zal ik tijdens w8 effen sneupen in de boeken bij de tattoo shop.
    en de vrouw waar we heen gaan die ontwerpt zelf ook tattoo.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Al heel mooie voorbeeldjes! Maar ik wil er nog zien :)!

7. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Dit is de tattoo op mijn voet/onderbeen. Hij is nu wel wat lichter, omdat het voornamelijk allemaal schaduw is.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Bebek, ik las trouwens net pas dat je tattoo op je voet as van je moeder bevat (eerste keer over gelezen). Wat een mooie herinnering aan haar!

koffieleut, hoe is het ontwerpen gegaan?

9. bereke

bereke Niet meer actief

Da's wel waar :)!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Iden hier.

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k heb er ook 1 op mijn pols maar plaats hier geen foto als je m wilt zien mag je me pben heb een hele simpele vrouwelijke vind k zelf.
    geen pijn, en mijn werk gever vind het geen probleem als het niet te word anders moet k lange mouwen aan

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dit is de naam van mijn dochtertje!:D

Ik wil er later nog wel iets mooi's omheen hebben,weet alleen niet wat!8)

Bekijk bijlage 113523

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb een topic geopend over show je tattoo en daar staan alle soorten in en bij ik heb er ook 1 op me voet

14. bereke

bereke Niet meer actief

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ja dat heb ik ook met vlindertjes en trouwens ook met sterretjes. Daarom bij mij geen vlinders en sterretjes.
    MamaG.: Je hebt een mooie tatoo... ik vind dat groene erin zo bijzonder..mag ik vragen wat dat is?

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wauw Klijntjuh mooi hoor :D

Deel Deze Pagina