Ik vind er niks aan, maar jij waarschijnlijk ook niet aan mijn tattoo's. Als jij hem mooi vindt maakt het niks uit wat de rest vindt!
Bedankt allemaal!! Ik twijfelde zelf ook heel erg aan de tekst, dus heb besloten om deze niet te laten zetten!! Wil gaan kijken of er iets van een mooi teken is wat de tekst een beetje omschrijft!! Iets subtiels en niet heel groot!! Dus als iemand nog ideeën heeft, roept u maar!!
Ik vind het lettertype prachtig! Wel te groot voor op die plek. En de tekst zal je vast een goed verhaal achter hebben.
What doesn't kill you makes you stronger The world is mine El amor el pan de la vida (liefde is het brood van het leven)
Leuk lettertype, behalve de s. De tekst vind ik 3 keer niks maar ik zie dat je daar zelf ook al over twijfelde. Niet doen dan! Ook vind ik hem te groot.
Tja, dat kan natuurlijk. Ik kan het gewoon los zien daarvan, dus als een Latijnse uitspraak waar een eigen verhaal achter kan zitten.
waarom is dat dan? Wat heeft een Zeeuw daarmee te maken? Ken de uitspraak niet eens dus laat staan de link met een Zeeuw, vandaar de vraag
Is de wapenspreuk van Zeeland. Ik als Zeeuw zal een tattoo met die tekst niet snel associëren met Zeeuw zijn. Er zitten vele betekenissen achter deze spreuk, die per persoon zullen verschillen.