Beetje lastig om t in de titel te omschrijven maar heb even jullie mening/ideeën nodig. Vorig jaar is onze 2e dochter tijdens de zwangerschap overleden. Verschrikkelijk! Nu zijn we heel goed begeleid door mijn gynaecoloog destijds. Toen ik in november weer zwanger bleek te zijn heeft zij m'n hele zwangerschap begeleid. Erg meelevend en we zijn haar daar heel dankbaar voor. Dit wilde ik dus ook uiten maar weet niet goed hoe. Donderdag word ik ingeleid en hopelijk wordt onze dochter dan gezond en wel geboren. Ik dacht aan een kleine traktatie met voor haar een bosje bloemen oid erbij? Of vinden jullie dat niet gepast. Evt andere ideeën zijn uiteraard ook welkom. Ik werk ook in dat ziekenhuis dus ze is ook een soort collega...
Ik weet niet in hoeverre een gyn iets aan mag nemen van een patient maar een bos bloemen kan prima, met een mooie kaart erbij. Of een cadeaubon of zoiets?
Ik heb een kaart geschreven waarin ik ze bedankte voor de goede begeleiding in de nieuwe zwangerschap. Een persoonlijke tekst. Daarbij heb ik een doos celebrations gegeven om de geboorte van ons gezonde zoontje te "vieren"
als jij het gevoel hebt dat je dit wilt doen, dan moet je dat zeker doen. denk dat het zeer zeker op prijs word gesteld
Hey Luvv, Succes en sterkte donderdag! Dat het een mooie dag mag worden om jullie kleine te mogen bewonderen. Er waakt een prachtig engeltje over jullie schouder wat zeker mee zal kijken! Ik heb tijdens de nacontrole en gesprek (ivm keizersnee ook) een kaartje meegenomen en een doos Merci. Het werd erg gewaardeerd en had niet gehoeven!
heel veel succes bij het inleiden en een cadeau kan gewoon. heb ik ook gedaan maar dan naar de verloskundige die me tijdens de bevalling goed begeleid heeft. ik had luxe bonbons mee genomen. wordt op prijs gesteld.