ik heb een tattoo laten zetten van de voetafdrukjes van Danischa, op ware grootte. Foto staat in mijn album. Dat was mijn 3de tattoo en ben nog nooit zooo blij met mijn andere tattoo's geweest als deze.
oooooooh sorry sorry sorry wat stom haha ik schaam me kapot dan heb ik dat bij jou gezien... is dat echt ware grote ja? Ik vind hem erg mooi! vandaar dat ik hem ook wel heb onthouden haha
caroli, lijkt me een erg mooi idee met dat leeuwtje. die van je dochter ind ik ook erg mooi! mamajanneke, moooooooi! ! ! ! !
wil je even geruststellen dat je tattoo geen schade zal ondervinden als je hem in je lies laat zetten ik heb daar ook een tattoo en heeft me zwangerschap goed overleeft niets aan te zien ik vind het een heel mooi een tattoo laten zetten heb er zelf 2 die beide een betekenins hebben voor me toch zit ik er nog aan te denken 3 sterretjes te laten zetten als symbool voor me 3 vlindertjes en me 3 kinderen zo heb ik 2 vliegen in 1 klap met dubbele betekenissen 3 x verlies maar ook 3 x het mooiste wat je kan overkomen meiden en wat is nu de pijn van het naaldje das toch zo vergeten als je ziet wat voor mooi's je ervoor terug krijgt by the way kan niet echt van pijn spreken of mijn pijn grens ligt hoog @Meliske wat mooi zeg
deb, dank je! ik vond het ook echt helemaal geen pijn doen. het is zelfs een verslavend gevoel, als je er eenmaal 1 heb dan wil je er nog veeeeeeeeel meer
haha das waar melis ik riep vroeger altijd voor mij geen tattoo's en na de eerste.... heb er nu 2 en nr 3 is al in mijn gedachten
Ons vlindertje moet nog geboren worden maar ik wil ook voetjes laten zetten en de naam erbij. Ik vind het iets speciaals ook al heb ik meer tattoos. Ik vind die voetjes van Meliske heel erg mooi!
lieve Dees, ik heb jou verhaal gelezen op de ivfsite.ik las ook dat je ene kleintje nog wel leeft en dat ze beide nog wel goed groeien(de een wat beter als de ander)het lijkt me vreselijk moeilijk te weten dat je ene kindje zal komen te overlijden en je andere wel blijft leven.ik moet wel zeggen dat ik het wel mooi vind dat je beide kindjes wel blijft voelen. ik wil jouw en je man heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd. voor jullei staat blijdschap en verdriet echt loodrecht naast elkaar. heel erg veel sterkte dat is eigenlijk het enige wat ik jullie kan wensen en natuurlijk een hoop kracht. liefs nathalie mama van Bodine*
dees, dank je. Jeetje wat erg! wat lijkt me het moeilijk om te weten dat je ene kindje komt te overlijden? Hopelijk blijven ze voorlopig nog lekker bij jou zitten, en kunnen ze iig goed groeien. Ik wil je de komende tijd heel veel sterkte wensen.
Jeetje Dees,wat zal dit heel dubbel en moeilijk voor jullie zijn! Ik wil jullie dan ook heel veel kracht,liefde en sterkte wensen! Liefs D.-x-
Hi meiden, Ons vlindertje is er nog niet eens en jullie berichtjes geven me al het gevoel van een warm bad. Tegen de tijd dat ze geboren zijn krijgt ons humpie ook een eigen plekje bij de vlindertjes. Het is inderdaad zwaar (ach, jullie hoef ik niks te vertellen) maar we proberen het positief te bekijken. We hopen al 8 jaar op een kindje en dit is al de 8ste zwangerschap. De eerste die, naar omstandigheden, ook eens een keer goed gaat. Veel van jullie zijn jullie kindje verloren en stonden met lege handen. Wij krijgen, als alles goed gaat (en dat vertrouwen in een goede afloop is 0,0) in februari in ieder geval nog 1 gezond kindje. Ik ben zelf ook blij dat ik er ook een positief gevoel bij kan hebben. Mede omdat stress niet goed is voor de beebs. Ik wil voor beide toch het beste nu. Ik krijg gelukkig ook elke week controle en veel echo's. Natuurlijk neemt dat de zorgen om het gezonde kindje niet helemaal weg maar in ieder geval nemen ze ons serieus. Het blijft gewoon spannend tot ze op mijn buik liggen en het gezonde kindje ook écht gezond blijkt. Ik heb enorm veel bewondering voor jullie allemaal. Zo zwaar om een kindje te verliezen en dan toch vaak positief kunnen blijven. Petje af hoor!
Lieve Deesje, wat moeilijk voor je. Welke afwijking heeft je ene kindje, als ik dat vragen mag? Veel sterkte, hopelijk kun je toch genieten van je zwangerschap, ondanks dat het ook moeilijk zal zijn.
Ik zal uitleggen wat er mis is. Er zijn een aantal mensen die het ook al via pm vragen. Dit heb ik gestuurd: Het kindje heeft geen opening om te plassen. Daardoor drinkt het wel maar maakt geen nieuw vruchtwater aan. We wisten dit met 14 weken en toen was het vruchtwater al bijna op. Het blaasje is ook enorm groot, het arme kleintje. Door het ontbreken van het vruchtwater kunnen de longetjes niet ontwikkelen en de niertjes zullen afsterven. Zolang het in mijn buik zit heeft het de longetje en niertjes niet nodig en zal het blijven groeien (wel langzamer dan de andere). Ze verwachten dat het kindje gewoon zal doorleven tot de bevalling en dan meteen zal overlijden. Volgens de artsen voelt het kindje er nu zelf niets van. Ik hoop het maar.
dees, wat knap dat je nog zo "positief" bent! Het is dan misschien allemaal een klein beetje makkelijker om te genieten van deze zwangerschap. De medici is zooo goed, waarom kunnen ze nou niks doen aan situaties als de jouwe he. Bijv. vruchtwater erbij ofzow....*zucht* meid als je hier wilt kletsen ben je nu en straks als je kindje geboren is, altijd welkom!
Oh, Deesje, wat erg... Ik vroeg dit omdat ik dacht dat jouw kindje misschien hetzelfde heeft als onze Sterre. Sterre had trisomie 18 (Edwards Syndroom). Kinderen die dat hebben, sterven ook altijd enige uren / weken / maanden na de geboorte.
Dees, wat een verschrikkelijk verhaal. Ik vind het super knap dat je je kunt vasthouden aan het positieve dat je in februari eindelijk een gezond kindje vast kunt houden! En ik hoop van ganzer harte dat je dit vast kunt houden! Bij jou ligt verdriet en geluk naast elkaar. Heel heel veel sterkte. En reken maar dat je hier van harte welkom bent met al je gevoelens! Veel liefs, Mariella
Hi meid, wat lijkt me dit echt zo moeilijk en zo dubbel! Idd verdriet en geluk liggen nu wel heel dicht bij elkaar! Ik wens jullie heel veel sterkte, en als je je hart wil luchten weet je waar je moet zijn he! We zijn er voor je! Veel liefs D.. -x-
Hallo, ik heb de naam van de naam van mijn zoontje laten zetten; Valentijn. Mijn ex ('vader' van Valentijn) heeft mij 3 weken na de bevalling laten vallen en heeft mij heel veel verdriet gedaan. Zijn naam stond op mijn rug en ik wilde daar wat overheen laten zetten. Maar wat wist ik niet, dus kwam ik op het idee om Valentijn zijn naam over die van mijn ex te zetten. Het hartje wat je door Valentijn ziet staan hoorde oorspronkelijk bij de tattoo van mijn ex. Hierdoor kreeg het weer iets extra's omdat hij en Valentijn samen zijn 'gesmolten' maar wel op mijn huid, dus toch nog met z'n 3 zeg maar. Al heb ik nu zoiets van laat m'n ex maar door de s..... zakken. De letters enz heb ik zelf bedacht en ontworpen en de voetjes zijn dezelfde als van Valentijn, zelfde grootte enzo.
ik heb de naam va mijn eerste kindje dat doodgeboren is op mijn buik laten zetten ze heeft daar gegroeid en is daar gestorven en ondanks een nieuwe zwangerschap en mijn buik terug plat is nu is mijn tatou nog intact xxx