Tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door liefkleintje, 23 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Daar vroeg ik idd ook advies over. Maar kreeg als antwoord... dat is maar net wat jij wil!
    Maar naar je hand toe geschreven lijkt me ook het mooist. Tenminste, aan de kant van je pink!

Zet je hem aan de binnenkant, kant van je duim, dan neem ik aan dat je juist aan de kant van je duim begint met de naam....

2. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Artists gaan er van uit dat jij de enige bent die de tattoo in dat perspectief ziet (van bovenaf dus), dus de rest van de wereld ziet de tekst juist op de goede manier, jij ziet hem ondersteboven.

3. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Volgens mij hangt het er ook enorm vanaf welke artist je hebt.

Als ik een tattoo laat zetten, zet ik die toch echt voor mezelf. En zou ik het op zo'n plek dus ook voor mezélf goed willen hebben, niet voor de rest van de wereld.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dat ligt er maar net aan hoe jij het zelf geplaatst wilt hebben. Als jij t voor jezelf leesbaar wilt hebben en voor de rest van de wereld niet kun je t laten zetten zoals je zelf wilt ;)

5. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

Volgens mij is het toch echt een ongeschreven regel. De studio waar ik kom heeft dat in ieder geval wel, en bij Ink Masters heb ik het ook vaak terug gehoord.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik zal m nog eens plaatsen ;)

Binnenkant pols, aan kant van mijn duim, maar toch zodanig dat vooral ik hem kan lezen.
    Maar toch ook leesbaar voor de buitenwereld als ze willen.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Klopt dat is wel wat ze automatisch doen, maar je bent nog altijd de baas over je eigen lijf toch ;)
    Dus als jij m perse goed leesbaar voor jezelf wilt dan kunnen hun hem gewoon zo zetten. Willen ze pertinent niet kun je altijd naar een andere zaak.

8. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Snap ik inderdaad. Ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe dat gaat.
    Ik weet dat hun wel een aardige wachtlijst hebben en je op een mailtje vaak ook eventjes moet wachten.
    Mocht de stijl aanspreken zou ik in ieder geval wel even info opvragen. :)

Deel Deze Pagina