wow loopy jij ook al... spannend hoor laat je hem snel zien? ps voetafdrukjes of handafdrukjes wilde ik eigenlijk ook maar ze zijn helaas niet duidelijk op papier gezet en dan zou de tattooman het zelf uit de hand moeten doen en dat vind ik niet meer echt en ach tijger is zijn naam haha die dees: er is toch wel ergens een plekje te vinden? ik heb nu 1 tattoo op mijn linkerboven arm en 1 tattoo op mijn rechterborst en ik wilde eigenlijk de tattoo van tygo op mijn linkerborst doen maar heb me toch bedacht en nu komt hij op mijn rechterbovenarm. en voor een evt volgend kind(heb gezegt mijn kinderen een tattoo) ga ik wel naar mijn kuiten toe denk ik
Jeetje, Loopy jij ook al. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik kwam inderdaad ook op het idee door Meliske. Ik hoop dat de afdruk mooi zal worden en anders kan de tattoo-man er wel wat van maken. Zo niet dan moet ik wat anders verzinnen. De plaats zal waarschijnlijk mijn linker heup/bovenbeen worden. Rechts staat al wat en op mijn enkels ook al. Eventueel kan het op mijn bovenarm maar dan moet hij ze verkleinen. En op mijn bovenbenen heb ik plek zat
haha plek zat he ik heb het nog bijna niemand verteld van de tattoo gewoon omdat ik bang ben voor reacties er zijn mensen die tygo uit willen wissen , en dan zullen zeggen joh je zet toch geen dood iemand op je lichaam ik heb hier al iemand gehad die zei dat ik de urn weg moest doen net of ik hem dan zal gaan vergeten nou echt niet! nu ook tja zet je de kerstboom in die hoek en zet je tygo ergens anders ik snap het soms niet. waarom kunnen mensen gewoon niet accepteren hoe wij ermee om gaan, laat ons lekker met rust hij is en blijft onze zoon en dat kan niemand meer veranderen toch.
Dat is geen respect dat iemand zo heeft gezegd! Geef Tygo maar mooie plekje hoor, hij blijft in jullie hart!
De urn wegdoen? Die spoort niet zeg! Wij krijgen straks ook een urn in huis omdat we dat zelf willen. Als mensen daar commentaar op hebben krijgen ze van mij de wind van voren hoor, zijn ze helemaal. En zeker in je eigen huis zeg!
Ik had ze het huis uit gezet! reken er maar goed op! Hebben die het goed wijs kapot ofzo? Weetje meis, mensen zullen het nooit begrijpen, maar WIJ moeten er mee leren leven en niet ZIJ! Dus klep houden of moven! Waar hebben ze het over? Tygo* is er geweest en zal altijd blijven. En hij heeft het mooiste plekje gekregen! knuffel
thanks meiden ben blij dat jullie me begrijpen.... af en toe denk ik wel eens als mensen zo praten of ik gek ben... en niet normaal er mee om ga ofzo snap je?
Nou meid, Daarover hoef je niet te twijfelen hoor... Laat ze alsjeblieft lekker uit hun nek l*llen. Bah... ik word misselijk van dat soort uitlatingen. Gadver. Mensen lijken inderdaad maar niet te begrijpen dat we het er moeilijk mee zullen blijven houden. Gelukkig hebben we hier steun aan elkaar. Liefs, Josien
snap je heel goed meis, denk ik ook wel eens maar dan denk: wat die mensen vinden moeten ze lekker zelf weten. Ik vind het super hoe je het doet. En de tattoo vind ik erg mooi!
ja snap ik wel, maar je moet proberen je voor dingen af te sluiten. Ik doe 9 van de 10 keer of ik doof ben. Denk aan je gezinnetje waar jullie dappere mannetje ook bij hoort. En aan wat echt belangrijk is. Jij hebt het goed gedaan! Ik weet zeker dat hij apentrots is als hij over je schouder mee kijkt! De liefde die jullie voor hem hebben en hij voor jullie moet alle nare opmerkingen oplossen als sneeuw voor de zon...
jeetje wat een lompe opmerking! De vriend van mijn vriend zijn zus, wil ook liever niet hier komen, omdat ie de foto's van danischa niet kan zien, maar das dan zijn probleem, hij zou me is moeten zeggen dat ik ze weg moest doen, dan geloof ik niet dat ik rustig zal blijven. Wat kunnen mensen toch stom en lullig zijn! kan me voorstellen dat je een rotdag heb na zo'n opmerking!
Ik vind ook rare opmerking, mijn vriendin heeft afgelopen aug haar prachtige dochtertje gekregen, Delaisha, maar ze heeft nog geen plekje in dr huis vind ik wel jammer, maar ik denk dat ze later doet. Dus daarom mijn complimenten dat jullie in huis hebben en laten zien dat jullie zeker prachtige kindje hebt gekregen! Ga zo door! Ben benieuwd naar de tattoo idd
loopy succes, ben benieuwd naar je tattoo! Ik heb ook een mooie tattoo ontworpen voor onze twins en tevens voor mijn overleden vader. De vlinders zijn onze twins en de roos is mijn vader. Ik laat deze tattoo binnen kort zetten. Groetjes Naatje
@caruli: wij begrijpen je wel hoor! bijna alle vlindermama's die ik ken hebben een soort altaartje voor hun kind gemaakt, en dat zijn onze kinderen toch ook waard! ik wil ook per se over Bas blijven praten en heb de foto's naast mijn bed, op zijn plekje, in mijn portefeuille en in mijn sleutelhanger. Er zijn mensen geweest die zeiden: raat er gewoon niet meer over (alsof het verdriet dan over zou gaan) ik vind het allemaal BULLSHIT en doe lekker wat IK wil. Ik vind dat je het hartstikke goed doet en hoop dat je de urn nog 130 jaar laat staan.