@ loopy over die tattoo lijkt me zeker wel een beetje pijn doen heb er al een op mijn schouderblad en dat vond ik al pijn doen maar heb die pijn er wel voor over en ga hier maar eens informeren zal het dan ook wel in het fotoalbum zetten(maar deze moet mijn buurvrouw nog steeds maken maar heeft weinig tijd liefs debby
naatje, wow echt een mooie tattoo! loopy, natuurlijk kan ik niks anders zeggen dan, geweldig mooi! laat andere mensen maar l*llen hoor! ze weten niet waar ze over praten, grrrr!
Meliske, dank je! Ik hoop dat hij er in jan 2008 op zal staan, ik had het eigenlijk al voor deze maand gewild. Maar mijn tattooshop gaat verhuizen en het gaat daarom niet meer lukken. Naatje
hoi meiden vandaag is het zover straks de tattoo voor tygo laten zetten ben benieuwd zal proberen zsm een foto te plaatsen van de echte tattoo nu heb ik alleen het voorbeeld in mijn album staan
spannend caruli! hoe laat mag je? ze zullen er wel effe mee bezig zijn denk ik? met al die kleurtjes?
hoi meiden hij staat erop hij is super geworden heb foto met telefoon gemaakt zal morgen proberen op de pc te zetten ze zijn er maar anderhalf uur mee bezig geweest dus dat valt mee he vanavond moet mijn man van 6 tot 9 uur en over 4 weken om af te maken die van hem is groter hihi tot snel ik meld het wanneer ik foto in album heb liefs ...
moeten we tot morgen wachten! sjonge haha ik wil hem zien! deed het zeer Caruli? Waar is je tattoo nu gekomen?
tattoo staat op mijn rechterbovenarm. soms was het even vervelend maar niet super pijnlijk ofzo hihi foto staat op zijn site. alleen is de weerkaatsing van de flits te zien zodra ik een betere foto heb zet ik die in mijn album
wow Caruli, hij is echt prachtig! heeeeel erg mooi. ben straks ook benieuwd naar de tattoo van je man!
ja loopy ik ook de buitenlijnen zijn al gezet. en nu moet hij over 1 maand terug om de rest in te laten kleuren.. ook van hem ga ik foto maken
Wow, die is goed gelukt zeg! Ondanks dat ik geen "tatoo-drager" ben, zit ik er nog altijd aan te denken om iets speciaals voor Niels te laten plaatsen. Sieraden etc zijn fijn, maar iets voor altijd bij me... Ik ben er nog niet uit. Maar die van jou vind ik prachtig Caruli!
thanks meiden ik ben er ook superblij mee doet me goed om zijn naam nu voor altijd bij me te dragen want je krijgt ze er niet meer af