Sinds vandaag is alles op zijn plek gevallen...sinds vandaag durf ik eindelijk aan mijn gevoel toe te geven. We hebben niet 2 maar 3 kleine vlindertjes... daarom heb ik mijn tattoo nog steeds niet laten zetten. Het klopte gewoon niet, hij was nog niet af... Maar nu durf ik trots te zeggen zo gaat hij worden, ook ons kleine sterretje* moest er nog bij...ik ben blij dat ik dat na 10 jaar eindelijk durf te zeggen. Dit is de nieuwe tekening, met 1 klein vlindertje voor ons kleine Sterretje* , 2 vlinders voor onze twins Rangi* en Jaden* en de roos voor mijn overleden vader. Naatje
zo mijn man is afgelopen zaterdag terug geweest naar de shop en de tattoo af laten maken is mooi geworden en op zijn rechterborst heeft hij de namen van casey en tygo james laten zetten echt keilief.... nu lopen we allebei met de namen van de kids rond hihi ik vind het wel fijn, had eerst tattoo casey en er moest van mij 1tje bij van tygo hij is ook ons kind alleen niet meer bij ons... en nu ik hem heb voelt het goed!