... om mee te doen met de X-factor? Oke als je goed kunt zingen enzo kan ik het me wel voorstellen. Maar soms... -mensen die zo vals zingen als een kraai -mensen ouder dan 70 (denk je nog ontdekt te worden?) -mensen die hun hondje overal mee naar toe nemen -mensen die... enz enz enz Ik vind het leuk om te kijken en lig dan ook soms echt in een deuk maar vraag me echt af wat er in zo'n mensen om gaat! Gr Otje
Ik denk dat sommigen echt voor de grap meedoen en hopen dat ze op tv komen, maar je hebt natuurlijk ook een categorie die niet kunnen zingen, maar daar zelf wel van overtuigd zijn! Heb je dan niemand in je omgeving die je vertelt dat je niet mee moet doen met zulke programma's, denk ik dan! Het levert in elk geval leuke tv op !
Nou ik vind 70 zeker niet te oud om nog leuk overal aan mee te doen. Het is maar net hoe oud je je voelt. Maar..... sommige mensen hadden inderdaad misschien beter door vrienden en familie tegen gehouden moeten worden. Maar dat is misschien een kwestie van smaak, Ik zing ook erg vals, ik zou dus ook echt nooit meedoen,
denk dat er ookvaak toondoven tussen zitten. die mensen denken dus dat ze kunnen zingen en horen zichzelf ook mooi zingen maar ze kunnen het gewoon niet. en dan heb je ook de media gekken mensen die alles doen om op tv te komen.
Het is natuurlijk wel een verschil om mee te doen aan leuke dingen of om op je 70ste te denken dat jij de nieuwe X-factor wordt! Want daarvoor doe je toch mee aan dat programma?
Nee net als dat stel wat ook bij Jensen was die met die camper...weet ff niet meer hoe ze heten...denk dat je ook een gigantische plaat voor je kop moet hebben anders doe je niet mee zonder talent...ik vind die koren ook heel leuk eigenlijk..
Ik vind niet dat je met 70 al afgeschreven bent. Het zit nu eenmaal in deze maatschappij verweven dat je met 65 moet stoppen met werken. Maar als je je nou prima voelt en nog wel 10 jaar een lekker deuntje kunt zingen en daarbij ook nog eens een X facor hebt? Kijk nou eens naar bruce willis, lekker( vind ik, ) en toch al best oud. Ik vind het dus niet gek dat ze meedoen,
Net als dat blonde vrouwtje met dat rode pakje aan zingen kon ze niet maar ze zag er echt goed uit hoor voor dr leeftijd...
ik schaam me diep! ik ken die mensen dus... van die marian en haar moeder heb ik country line dance gehad.... maar goed, ik heb heerlijk gelachen toen ik ze zag