Ow nog vergeten te melden, ik heb ook een tongpiercing en een wenkbrauw-en navelpiercing gehad.En dan nog wat oorbellengaatjes haha
Ik heb al heel lang een tattoo naast mijn navel, op mijn buik, maar heb er eigenlijk spijt van en na de zwangerschap ga ik m weg laten laseren, ook omdat ie uitgerekt is door de zwangerschap. Het is het chinese teken van liefde.
Ik heb ook een tattoo op m'n linkerschouderblad http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=2934 foto staat in m'n album, is wel niet zo heel duidelijk. Maar het is een hartje met een blauwe roos erdoor. Heb die al van toen ik 16 was.
Wow die wil ik wel eens zien.. vind een elfje ook erg leuk! Ikzelf heb een klein beertje op mijn linker schouderblad. Ook niet ingekleurd alleen de lijnen. (foto komt nog!) Straks na de bevalling wil ik nog een tatto met de initailen van Lisa en van ? (hihi ja ga ik nog niet zeggen) Ik vind het alleen erg moeilijk om een mooi lettertype te vinden en dan de letters zo te plaatsen dat het een mooie tattoo word. Kan iemand me helpen als ik over een tijdje kan laten weten hoe de 2de letter is geworden??
hihi das nog een seen topic voor mij! Nou ik heb 2 piercings, eigenlijk 3.... 1 in me navel en de andere in me tong maar dat is eigenlijk al de tweede keer in me tong want die eerste moeste r met een operatie uit en het gaatje was binnen no time dicht! een tatoo komt er nog.... maar wat en waar weet ik nog niet.. dus een goed topic om ideeën iop te doen!
Ik heb een grote tribal op me onderrug Me vriend en ik hadden net een relatie toen ik die liet zetten ( stond overigens al vast dat ik er 1 zou zetten ). Hij heeft toen mijn tattoo uitgekozen en ben er nog steeds heel blij mee Groetjes Channie
Ik heb ook 2 tattoos. 1 heb ik op mijn schouderblad, een hart met vanalles erop en een soort lint erdoor waar je een naam in kan laten zetten. Mijn heeft dezelfde. En ik heb 1 op m`n bil, stampertje. Als mijn man aan andere verteld dat ik een tattoo op m`n bil heb, dan zegt hij altijd: kijk maar snel, anders kruipt hij in z`n HOL!!!!!!! Hahaha.
ik heb al jaren een idee voor n tattoo (bekleedt mn rug, schouder, en 1 gehele arm, kont en mn zij), maar ik denk dat het er uiteindelijk nooit van gaat komen. Ik heb nu een armband, zelfverzonnen en een zelfverzonnen struik op mn rug.
Ik heb het hoofd van een eenhoorn op mijn rechterschouderblad, op mijn linkerenkel een vrij groot symbool want voor ons staat als de liefde tussen mijn man en mij en ons kindje.. Verder laten we binnenkort onze trouwringen zetten en de naam van onze jongen komt er bij ons allebei nog op... Ik had 2 navelpiercings (van links naar rechts, en van boven naar beneden) en een tongpiercing maar die heb ik er allemaal uitgehaald.. Verder zegt de foto hiernaast (avator) van mijn manneke genoeg denk ik hihi
helemaal een goed topic!!! nu komt de "tattoo"uit de mouw!haha, zie album, en ik heb ook nog een tribal op mijn lies/onderbuik, maar zelfs met bikini zie je daar niet veel van, klein puntje wat boven mijn broek dan uit komt, en ik had een navelpiercing maar die is er uit. ws al dicht gegroeid ahum. leuk dit!! en nu kunnen we eindeloos over onze tattoo's praten ontopic hihi trouwens verslavend he?
ik heb nu 3 tattoo. schouderblad; hartje met een roos. enkel; een dolfijntje onderrug; tribal binnenkort krijg ik er nog 1 in mijn schaamstreek; een poppetje achter een grasmaaier!!! haha, (maar het is echt waar!) ik heb nu alleen mijn tong en neus piercing nog... mijn navel en clit piercing zijn sinds de bevalling er uit...
Ik wil later, nadat we hopelijk een vierde wondertje op de wereld hebben gezet, een klavertje vier laten zetten....schuinboven mijn litteken van de keizersnedes. Daar komen ze dan namelijk alle vier vandaan.
Hahaha Agnes, grappig die met die grasmaaier!! Ik heb een grote tribal op mijn onderrug vorig jaar laten zetten. Vond dat volgens mij nog pijnlijker als de bevalling, hihi! Als we ooit gaan trouwen zou ik graag onze trouwringen tatoeeren. En de naam van ons mannetje zit ik ook nog over na te denken.
Ben ik dan de enige met 1 tattoo?? Whahah Heb een tribel op mijn bovenarm. Heel blij mee nog steeds. Het mooie is dat mensen het van mij vaak niet verwachten en als ze hem voor het eerst zien met mooi weer, bijna stijl achterover slaan. Elke keer weer lig ik dan in een deuk: maar ZO braaf kom ik toch niet over??? whahahh Verder oorbellen en een neuspiercing gehad. Manlief ook 1 tattoo.... Als ons wondertje er eindelijk is, ga ik daar zeker iets leuks mee doen. Iets symbolisch denk ik!
mijn eerste was een beertje boven mijn schaambeen , toen heb ik een tribal onder aan mijn rug laten zetten een chinees teken (eeuwigheid) op mijn schouderblad samen met mijn vriendin en als laatste heb ik samen met mijn mannetje een ring laten tatoeren en een navelpiercing en nergens spijt van
hey djara!!deed het zetten van je clitpiercing erge pijn?Wil dat al jaren maar ben bang dat ik weg trek en dat ik dan in plaats van een gaatje een gat heb haha!! liefs
ik vond het reuze meevallen, mijn tong piercing heb ik meer last van gehad.... veel napijn met de clit piercing doet het op het moment een beetje zeer. maar daarna merk je niets meer van!