tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

och meid die is me gaaf zeg...
    deed het nou pijn op je voet???

xxx

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou op sommige delen was het pijnlijker zoals die sterretjes op de enkel of meer omlaag, op mijn onderrug was het juist weer erg gevoelig!

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik smeer me sowieso altijd in en ik ga het hele jaar door langs de zonnebank (niet iedere week hoor maar om het een beetje bij te houden) alleen de eerste paar weken was het opletten en niet teveel in de zon, maar ik heb deze alweer bijna een jaar ;)

4. sim

sim Niet meer actief

hihi, ik dacht dat ie nu net gezet was :oops:

5. Niet meer actief

ik had de mijne op mn rug ook in de zomer gezet gewoon goed insmeren ken hetnie zo veel kwaad...

xxx

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb een kleine triball onder mn rug en als onze kleintje straks is geboren wil ik een speciaal tekentje laten maken voor haar en die op mn pols laten zetten.
    Niet groot hoor maar een lief klein tekentje dat alleen staat voor mn kindje en mn vriend.

7. sim

sim Niet meer actief

in de eerste instantie wou ik die she ook op de binnenkant van mijn pols zetten, maar toen zat ik daar en toen zei die tattoo-er (?ofzo) dat ik pezige polsen had, kortom als ik maar even zou bewegen of mijn vinger of wat dan ook, dan zou het al scheef gaan. ik had dat idee toen van een foto van carmen electra, die had m ook aan de binnenkant van de pols staan, heel mooi en heel subtiel, misschien straks toch wel hoor op die plek, ga ik gewoon onder narcose, beweeg ik ook niet :)

8. sim

sim Niet meer actief

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    ik heb een tribel op mijn voet (zelf ontworpen) en heb een grote bloem op mijn schouder (daar zat een ander onder maar die vondt ik niet mooi meer) dus die nieuwe is wel iets groterv geworden en ben er heeel blij mee.
    ook heb ik een tong piercing een neuspiercing en een piercing door het binnenste stukje van het oor (weet niet hoe dat flapje heet haha) en ik had een navel piercing maar die heb iik eruit gehaald.

groetjes

10. Niet meer actief

da binnenste stukje heet een tragus althans zo noemen wij dat in rotterdam weet niet of het overal zo is denk het wel...

xxx

11. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik heb een tribal op mijn onderrug en de naam Harry op de binnenkant van mijn voet!
    Onze trouwringen zouden we eerst tatoeren maar dat mocht niet van mijn werk, helaas.

Verder heb ik een tong en tepelpiercing en mijn navelpiercing heb ik er gister uit gehaald.

12. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik heb er ook maar één: 2 dolfijntjes op m'n enkel... Ik zou er best nog één op m'n andere enkel willen, maar mannetje vind één genoeg...

13. Niet meer actief

Ik heb Stampertje op m'n linker schouderblad en een vlinder op m'n rechter bil.Allebei laten zetten bij Tattoo Bob in Rotjeknor.
    Navelpiercing heb ik gehad maar gaat steeds zweren, dus gaatje zit er nog, kan er alleen niks in hebben.
    Mijn mannetje heeft er geen één.

14. Niet meer actief

heey nies mijn tattoos komen ook bijbob vandaan :D

xxx

15. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    leuk dit topic

Ik heb zelf 2 tattoo's een van een mislukt poesje :p en een van een hartje zie foto...
    Hiermee wil ik iets doen met de namen van de meiden...maar weetnog niet wat.

Verder heb ik mijn piercing in mijn navel er weer in :) en wil ik mijn neus ook latenpiercen, ik had al een gaatje (nogsteeds) maar deze genas niet goed (was er in geschoten). Nu wil ik het dus echt laten piercen... Maar moet nog even alle moed verzamelen :)

16. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik moet zeggen dat die van mij echt erge pijn deed, maar ja, ik weet niet hoe het op andere plekken voelt...
    gelukkig was ie binnen 20 minuten gezet, maar dat waren wel 20 min. op de tanden bijten!!!

Gr. Niki

17. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb een paar kleine tattoos en heb daar toch spijt van :( Ik had achteraf liever een grote gehad dan een paar kleintjes!
    Ik zal er dus niet snel nog een laten zetten. Het is ook alweer 10 jaar geleden dat ik ze liet zetten pff haha.

Ik vind dat als je een tattoo laat zetten wel eerst goed moet bedenken wat je wil en waarom (betekenis) of het wel kan met je werk etc... Ik was toendertijd jong, was in de stad en dacht goh ik laat een tattoo zetten haha. Tjaah en spijt komt altijd te laat ;)

18. Esther20

Esther20 Lid

28 nov 2005
    37
    0
    0
    Ik hou niet van tattoo's, of nouja, beter gezegd: ik ben erg bang dat ik er spijt van zou krijgen!
    M'n vriend heeft een tattoo ONDER z'n voet, wel origineel, ook heeeel pijnlijk als ik hem mag geloven ;)

19. sim

sim Niet meer actief

onder zijn voet? ik kan helemaal niet over dat iemand onder mijn voet zit aaah, laat staan een tattoo, mag ik vragen wat hij daar heeft staan dan? en blijft dat wel mooi? (eeeh foto? hihi)

20. Esther20

Esther20 Lid

28 nov 2005
    37
    0
    0
    Ik moet er ook niet aan denken hoor sim, kan er echt niet tegen als iemand aan mijn voeten zit!
    En er staat 'hand made in Holland' :)
    Fotootje zoek ik straks even op :)

Hij heeft ook nog 1 op z'n borst, chinees teken dat staat voor 'kracht', da's wel mooi vind ik!

Deel Deze Pagina